۱۶۱ طرح عمرانی واگذار می‌شود

استاندار تهران ۱۶۱ طرح عمرانی واگذار می‌شود استاندار تهران گفت: هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات برای واحدهای تولیدی تهران پیش‌بینی شده که از نیمه دوم سال پرداخت می‌شود. سیدحسین‌هاشمی در گفت‌وگو با فارس، در مورد رسیدگی به مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی اظهار کرد: از محل ۱۶ هزار میلیارد تومانی که برای تسهیلات‌دهی واحدهای […]

استاندار تهران

۱۶۱ طرح عمرانی واگذار می‌شود

استاندار تهران گفت: هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات برای واحدهای تولیدی تهران پیش‌بینی شده که از نیمه دوم سال پرداخت می‌شود.

سیدحسین‌هاشمی در گفت‌وگو با فارس، در مورد رسیدگی به مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی اظهار کرد: از محل ۱۶ هزار میلیارد تومانی که برای تسهیلات‌دهی واحدهای تولیدی اختصاص یافته، بیش از یک‌هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان مربوط به استان تهران است.

استاندار تهران با بیان این‌که مدیریت تسهیلات‌دهی را برعهده داریم، تصریح ‌کرد: این منابع به واحدهایی اختصاص خواهد یافت که امکان احیا، تولید و اشتغال داشته باشند.

وی تأکید ‌کرد: سعی خواهد شد که خطای کم‌تری در این رابطه صورت گیرد، زیرا کمیته نظارتی تعیین‌‌شده و همه موارد را مشخص خواهد کرد.

استاندار تهران در مورد زمان پرداخت تسهیلات‌دهی بانک‌ها به واحدهای تولیدی مشکل‌دار گفت: مشکل در بانک‌ها داشتیم و با یک ماه فرصت بررسی طرح را دارند که به دلیل تأخیر برخی بانک‌ها با همکاری دولت و وزارت صنعت و معدن حل خواهد شد، تا به روال عادی بازگشت.

هاشمی تأکید ‌کرد: پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی به احتمال زیاد از نیمه دوم سال جاری شروع خواهد شد.

وی با بیان این‌که ۹۸۰ واحد تولیدی را باید تسهیلات بدهیم، عنوان ‌کرد: برای معرفی واحدهای صنعتی نیز بانک‌ها تعداد کمی را پذیرفتند و امیدواریم با هماهنگی دستگاه‌ها، سرعت بیش‌تری به تسهیلات‌دهی بدهیم.

 

هاشمی در مورد واگذاری طرح‌های عمرانی به بخش خصوصی بیان ‌کرد: این طرح‌ها باید به افراد واجد صلاحیت واگذار شود و نظارت قوی برای واگذاری پیش‌بینی شده، تا اهداف ترسیمی و پیشرفت طرح‌ها کنترل شود، همچنین ۱۶۱ طرح عمرانی برای واگذاری تعیین تکلیف خواهد شد.