رامین به دنبال راهی برای بازگشت به پرسپولیس!

رامین به دنبال راهی برای بازگشت به پرسپولیس! «بعد از ۵ ساعت جلسه موفق شدم مجوز جدایی‌ام را دریافت کنم. نمی‌دانم کارم درست بود یا نه و آیا کسی پشتیبان من هست یا خیر. با این حال مهم این است که قلبم چه می‌گوید …» به گزارش «ورزش سه»، این پستی است که رامین رضاییان […]

رامین به دنبال راهی برای بازگشت به پرسپولیس!

«بعد از ۵ ساعت جلسه موفق شدم مجوز جدایی‌ام را دریافت کنم. نمی‌دانم کارم درست بود یا نه و آیا کسی پشتیبان من هست یا خیر. با این حال مهم این است که قلبم چه می‌گوید …»

به گزارش «ورزش سه»، این پستی است که رامین رضاییان منتشر کرده است و با توجه به عکسی که بالای پست خود قرارداده مشخص است که دوست دارد به پرسپولیس برگردد. اگرچه برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری امروزش بار دیگر تأکید کرد برای این بازیکن در تیم جدیدش با توجه به تصمیمی که گرفته آرزوی موفقیت می‌کند. با این حال این آرزوی موفقیت سرمربی سابق بدون توجه به اتفاقاتی بود که دقایقی پیش رخ داده و این مدافع راست قرارداد خود را با تیم ریزه‌اسپور فسخ کرده و اکنون گزینه بازگشت به پرسپولیس را باتوجه به پستی که انتشار داده روبه‌روی خود قرارداده است.

رضاییان که به همراه ریزه اسپور به اردوی اتریش نیز رفته بود بعد از مشکلاتی که با این تیم داشت و در نهایت تلاش فراوان برای فسخ قراردادش، موفق شد برگه جدایی‌اش را دریافت کند و اکنون خواهان بازگشت به جمع سرخ‌هایی است که در فصل گذشته زمینه حضورش در ترکیب ثابت تیم‌ملی و پیشنهاد اروپایی را برایش فراهم کرده بودند. او نیز همانند مهدی‌طارمی که بعد از حضور چند جلسه‌ای در تمرین این تیم، ساز جدایی کوک کرد به دنبال این است تا با فراهم شدن مقدمات جدایی‌اش به تهران بازگردد و پای میز مذاکره با مسؤولان پرسپولیس بنشیند.

نکته اما اینجاست که پرسپولیس در پستی که این بازیکن حضور دارد، حسین‌ماهینی و همچنین صادق محرمی را در اختیار گرفته و لیست این تیم نیز تنها یک جای خالی دارد که آن نیز با جدایی الکساندرلوبانوف شکل گرفته و به نظر می‌رسد اولویت این تیم جذب دروازه‌بانی برای جانشینی علیرضابیرانوند باشد. آن‌ها در صورتی می‌توانند از این جای خالی برای رامین‌رضاییان استفاده کنند که گزینه دروازه‌بان رزروشان زیر ۲۳ سال باشد که این هم امری بعید به نظر می‌رسد.

با این حال رامین رضاییان امیدوار است با توجه به اعتقادی که برانکو به‌کارش دارد، موفق شود نظر مثبت او و مسؤولان باشگاه را برای بازگشت به پرسپولیس دریافت کند.

متن پیام رامین رضاییان بدین شرح است:

«از صبح تا الان ٥ ساعت تو جلسه بودم نمی‌دونم خوب بود کارم یا نه نمیدونم پشت من کسایی هستند الان یا نه ولی چیزی بود این بود که من نخواستم تو این تیم بمونم و آخر به هر بدبختی که بود راضیشون کردم که قراردادم رو فسخ کنم… مهم اینه قلب من چی می‌گه نمیدونم چه اتفاقی میخواد بیفته ولی من انقدر آدم قوی هستم تمام مشکلاتم رو با تلاش حل می‌کنم.

فقط خدا می‌دونه تو این چند وقتی که اینجا بودم بهم چی گذشت فقط خدا میدونه… دلیلی که اینجا نموندم رو به زودی به شما‌ها میگم و همه‌‌تون حق رو به من میدید”

جای خالی برای جذب رامین نداریم

در همین ارتباط، برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس گفت: من در جریان فسخ قرارداد رامین با تیم جدیدش نبودم، اکنون این خبر را از زبان شما شنیدم، باید بگویم خبر عجیبی است و من بابت این موضوع اصلاً خوشحال نیستم که بازیکن ممتازی همچون رامین‌رضاییان کار خود را با باشگاه خارجی‌‌اش نیمه تمام می‌گذارد.

سرمربی پرسپولیسی‌ها در رابطه با تصمیم باشگاه پرسپولیس در رابطه با جذب این بازیکن گفت: رضاییان در لیگ قبلی بازیکن بسیار مهمی برای ما بود و علاوه بر به ثمر رساندن ۵ گل، در کسب امتیازات فراوانی به ما کمک کرد اما در حال حاضر لیست بازیکنان ما پر شده است و تنها راه حضور او در بین پرسپولیسی‌ها خروج یکی از بازیکنان از لیست است که این هم راهی غیراخلاقی است.

او تصمیم گرفته بود که به ترکیه برود و بازی کند و من هم برای او آرزوی موفقیت کردم و بسیار دوست داشتم تا او با موفقیت به‌کار خود در تیم جدیدش ادامه دهد اما به انتقال او خوش‌بین نبودم، متأسفانه باید بگویم برای برگشت او به پرسپولیس دیر شده است چون جای خالی برای جذب او نداریم.

 

تنها کاری که می‌توان کرد این است که رامین در فصل نقل و انتقالات زمستانی به جمع ما اضافه شود، گفتن این موضوع برای من خوشایند نیست اما واقعیت این است که ما جای خالی نداریم اما در تعطیلات نیم فصل قطعاً تغییراتی خواهیم داشت و باشگاه نیز در جریان این امور است.