۳۲۷۴ مناقصه – شرکت آب و فاضلاب منطقه ۲ شهر تهران – خرید و تحویل ۱۰ دستگاه کنتور مکانیکی

 آگهی مناقصه عمومی یک مرحله‌ای با ارزیابی کیفی به شماره د ۱۵/۱۴۰۰/م ۲ شرکت آب و فاضلاب منطقه دو شهر تهران به‌عنوان دستگاه مناقصه‌گزار در نظر دارد از طریق فراخوان عمومی و مناقصه عمومی با ارزیابی کیفی نسبت به انتخاب تأمین‌کنندگان واجد صلاحیت جهت تأمین خرید و تحویل (بارگیری، حمل و تخلیه) ۶۰۳۴ کنتور آب […]

 آگهی مناقصه عمومی یک مرحله‌ای با ارزیابی کیفی به شماره د ۱۵/۱۴۰۰/م ۲

شرکت آب و فاضلاب منطقه دو شهر تهران به‌عنوان دستگاه مناقصه‌گزار در نظر دارد از طریق فراخوان عمومی و مناقصه عمومی با ارزیابی کیفی نسبت به انتخاب تأمین‌کنندگان واجد صلاحیت جهت تأمین خرید و تحویل (بارگیری، حمل و تخلیه) ۶۰۳۴ کنتور آب خانگی در اقطار مختلف مطابق با استانداردهای مربوطه مشخصات تفصیلی و فنی و شرایط ذکرشده در اسناد از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت اقدام نماید. کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد مناقصه تا ارائه پیشنهاد مناقصه‌گران و گشایش پاکت‌ها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد و لازم است مناقصه‌گران در صورت عدم عضویت قبلی مراحل ثبت‌نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند.

۱- موضوع مناقصه: خرید و تحویل ۱۰ دستگاه کنتور مکانیکی ۲ اینچ کلاس c، ۱۹۲۴ دستگاه کنتور پیستونی خشک در قطر ۲/۱ اینچ با کلاس c باقابلیت نصب تجهیزات قرائت کنتور از راه دور، ۶۰۰ دستگاه کنتور پیستونی خشک در قطر ۳/۴ اینچ کلاس c باقابلیت نصب تجهیزات قرائت از راه دور، ۱۰۰۰ دستگاه کنتور پیستونی خشک در قطر ۱ اینچ کلاس c باقابلیت نصب تجهیزات قرائت از راه دور، ۸۰ دستگاه کنتور پیستونی خشک در قطر ۱/۲ -۱ اینچ با کلاس c، ۱۰۰۰ دستگاه کنتور مولتی جت نیمه‌خشک در قطر ۱/۲، ۱۴۰۰ دستگاه کنتور مولتی جت نیمه‌خشک در قطر ۳/۴، ۲۰ دستگاه کنتور مولتی جت نیمه‌خشک در قطر ۱/۵ باقابلیت نصب تجهیزات قرائت کنتور از راه دور مطابق با استانداردهای مربوطه، مشخصات تفصیلی و فنی و شرایط ذکرشده در اسناد.

۲- دستگاه مناقصه‌گزار: شرکت آب و فاضلاب منطقه دو شهر تهران

۳-برآورد اولیه مناقصه و مدت اجرای کار: ۴۰٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال، ۶ ماه

۴-محل تأمین اعتبار: منابع داخلی (جاری).

۵-مهلت و محل دریافت اسناد مناقصه: متقاضیان شرکت در مناقصه می‌توانند از تاریخ درج آگهی با مراجعه به سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (www.setadiran.ir) حداکثر تا پایان وقت اداری روز چهار‌شنبه مورخ ۰۹/۰۴/۱۴۰۰ مبلغ ۸۰۰٫۰۰۰ ریال به انضمام ۹% مالیات بر ارزش‌افزوده به مبلغ ۷۲٫۰۰۰ ریال جمعاً به مبلغ ۸۷۲٫۰۰۰ ریال به‌حساب ۳-۹۸۵۳۵-۸-۱۰۲ و به شماره شبا ۴۹۰۷۰۰۰۰۱۰۰۰۲۲۲۸۹۸۵۳۵۰۰۳ IR بانک رسالت شعبه شریعتی واریز و اسناد را به‌صورت الکترونیکی از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) دریافت نمایند.

۶-مبلغ سپرده شرکت در مناقصه: به میزان ۱٫۳۳۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال می‌باشد که شرکت‌کنندگان در مناقصه می‌توانند به‌صورت فیش واریزی نقدی به‌حساب جاری ۳-۹۸۵۳۵-۸-۱۰۲ و به شماره شبا ۴۹۰۷۰۰۰۰۱۰۰۰۲۲۲۸۹۸۵۳۵۰۰۳ IR بانک رسالت شعبه شریعتی يا ضمانتنامه بانکی به نام شرکت آب و فاضلاب منطقه دو شهر تهران و یا ارائه گواهی صادره از امور مالی شرکت آب و فاضلاب منطقه دو شهر تهران مبنی بر کسر از مطالبات قطعی شده تهیه و در بخش تعیین‌شده در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت بارگذاری نمایند.

(به پیشنهادهای فاقد سپرده، سپرده‌های مخدوش، سپرده‌های کمتر از میزان مقرر، چک شخصی و نظایر آن ترتیب اثر داده نخواهد شد).

۷ – مهلت و محل تحویل پیشنهاد: شرکت‌کنندگان می‌بایست پیشنهادات خود را حداکثر تا پایان وقت اداری روز شنبه مورخ ۲۶/۰۴/۱۴۰۰ در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (www.setadiran.ir) بارگذاری نمایند. پاکت الف (سپرده) می‌بایست با درج شماره مناقصه و مشخصات شرکت همزمان به‌صورت فیزیکی تحویل دبیرخانه شرکت واقع در تهران، خیابان کریم‌خان زند، خیابان شهید عضدی (آبان شمالی) گردد.

۸-زمان و محل برگزاري جلسه گشایش پاکت‌ ارزیابی کیفی: ساعت ۰۹:۰۰ صبح روز سه‌شنبه مورخ ۲۹/۰۴/۱۴۰۰ در محل دفتر دبیر کمیته ارزیابی شرکت آب و فاضلاب منطقه دو شهر تهران.

(تاریخ و زمان گشایش سایر پاکات متعاقباً به مناقصه‌گران واجد شرایط اعلام خواهد شد که حضور یک نفر نماینده با معرفی‌نامه معتبر بلامانع می‌باشد)

۱۰-زمان اعتبار پیشنهاد قیمت مناقصه‌گران: از تاریخ تحویل پیشنهاد به مدت ۳ ماه می‌باشد.

۱۱به پیشنهادهای فاقد مهر و امضاء، مشروط، مخدوش و پیشنهاداتی که بعد از انقضاء مدت مقرر در این آگهی واصل شود، مطلقاً ترتیب اثر داده نخواهد شد.

۱۲-سایر اطلاعات و جزئیات مربوطه، در اسناد مناقصه مندرج می‌باشد.

۱۳- هزینه درج آگهی دو نوبت به عهده مناقصه‌گزار است و کمیسیون در رد یا قبول هر یک از پیشنهادات مختار است و مبلغ پرداختی بابت خرید اسناد قابل‌استرداد نمی‌باشد.

نشانی سایت ملی مناقصات: http://iets.mporg.ir

نشانی سایت شرکت آب و فاضلاب منطقه دو شهر تهران: http://t2ww.tpww.ir

نشانی سایت شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور:http://www.nww.ir

نشانی سایت ستاد ایران: www.setadiran.ir

اطلاعات تماس دفتر ثبت‌نام در سایت سامانه (www.setadiran.ir) بخش ثبت‌نام/پروفایل تأمین‌کننده/مناقصه‌گر موجود است مرکز تماس: ۴۱۹۳۴-۰۲۱