علاقه خاص آسیایی‌‌ها به خرید درون برنامه‌ای با موبایل

علاقه خاص آسیایی‌‌ها به خرید درون برنامه‌ای با موبایل یافته‌های مؤسسه اپس‌فلایر نشان می‌دهد مردم قاره آسیا بیش از ساکنان هر قاره دیگری به خرید درون برنامه‌ای با استفاده از appهای تلفن همراه علاقه دارند. به گزارش فارس به نقل از فرست اسپات، آسیایی‌ها ۴۰ درصد بیش‌تر از ساکنان دیگر قاره‌ها به این کار علاقه […]

علاقه خاص آسیایی‌‌ها به خرید درون برنامه‌ای با موبایل

یافته‌های مؤسسه اپس‌فلایر نشان می‌دهد مردم قاره آسیا بیش از ساکنان هر قاره دیگری به خرید درون برنامه‌ای با استفاده از appهای تلفن همراه علاقه دارند.

به گزارش فارس به نقل از فرست اسپات، آسیایی‌ها ۴۰ درصد بیش‌تر از ساکنان دیگر قاره‌ها به این کار علاقه نشان می‌دهند. در مقابل مردمان آمریکای شمالی از نظر استفاده از appهای خرید آنلاین سرآمد هستند.

نکته جالب دیگر آن‌که کاربران سیستم عامل iOS دو و نیم برابر کاربران گوشی‌های اندرویدی پول صرف برنامه‌های موبایلی می‌کنند. این رقم در حوزه خرید درون برنامه‌ای در ماه برای کاربران اندروید ۰٫۴۳ دلار و برای کاربران iOS برابر با ۱٫۰۸ دلار است.

 

در سال‌های اخیر خرید درون برنامه‌ای به ابزاری پولساز برای برنامه‌نویسان و توسعه‌دهندگان appهای موبایلی مبدل شده و از این طریق می‌توان افراد را به صرف هزینه تشویق کرد. هرچند هنوز درصد ناچیزی از کاربران چنین برنامه‌هایی به خرید درون برنامه‌ای علاقه نشان می‌دهند.