تأثیر مثبت فولاد خوزستان بر شاخص بورس

تأثیر مثبت فولاد خوزستان بر شاخص بورس معامله‌گران بازار سهام دیروز همزمان با انتشار برخی شفاف‌سازی‌‌‌‌ها از تعدیل مثبت سود برآوردی شرکت‌های معدنی درحالی با غلبه تقاضا بر عرضه سهام در این گروه مواجه شد که معاملات کد به کد گسترده حقوقی‌‌‌‌ها در بازار این روز قابل تأمل بود. به گزارش فارس، شاخص کل قیمت […]

تأثیر مثبت فولاد خوزستان بر شاخص بورس

معامله‌گران بازار سهام دیروز همزمان با انتشار برخی شفاف‌سازی‌‌‌‌ها از تعدیل مثبت سود برآوردی شرکت‌های معدنی درحالی با غلبه تقاضا بر عرضه سهام در این گروه مواجه شد که معاملات کد به کد گسترده حقوقی‌‌‌‌ها در بازار این روز قابل تأمل بود.

به گزارش فارس، شاخص کل قیمت و بازده نقدی بورس تهران در پایان معاملات دیروز با افزایش ۶۷ واحدی به رقم ۷۶ هزار و ۶۴۷ واحد رسید. شاخص کل هموزن اما در این روز با کاهش اندکی روی رقم ۱۴ هزار و ۸۲ واحد ایستاد. شاخص سهام آزاد شناور نیز با افزایش ۵ واحدی عدد ۸۶ هزار و ۵۴ واحد را تجربه کرد. شاخص بازار اول نیز در حالی با افزایش ۱۶ واحدی به رقم ۵۴ هزار و ۱۸۷ واحد دست یافت که شاخص بازار دوم با ۳۳۲ واحد افزایش به عدد ۱۶۴ هزار و ۳۷۲ واحد دست یافت. در این روز همچنین شاخص کل فرابورس (آیکفس) با کاهش یک واحدی روی عدد ۷۹۹ واحد متوقف شد.

براساس این گزارش روز گذشته معاملات سهام در نماد معاملاتی ۳ شرکت فولاد خوزستان با ۵۱ واحد و مخابرات ایران و همراه اول هر یک به میزان ۴۳ واحد بیش‌ترین تأثیر مثبت را در برآورد شاخص کل بورس به نام خود ثبت کردند.

در مقابل معاملات سهام در نماد معاملاتی ۳ شرکت سایپا با ۵۶ واحد، پالایش نفت بندرعباس با ۵۲ واحد و ایران خودرو با ۳۲ واحد کاهش، بالا‌‌‌ترین تأثیر منفی را بر محاسبه این نماگر به دوش کشیدند.