امکان استفاده از اتوبوس و تاکسی با «کرمان کارت» فراهم شد

شهردار کرمان امکان استفاده از اتوبوس و تاکسی با «کرمان کارت» فراهم شد شهردار کرمان از ارایه «کرمان کارت» در سطح شهر در هفته آینده خبر داد. علی بابایی با بیان این که از هفته آینده ارایه خدمات با این کارت‌‌ها آغاز می‌شود، اظهار داشت: سازمان اتوبوسرانی کرمان در راستای اقتصاد مقاومتی حدود ۵۰ اتوبوس […]

شهردار کرمان

امکان استفاده از اتوبوس و تاکسی با «کرمان کارت» فراهم شد

شهردار کرمان از ارایه «کرمان کارت» در سطح شهر در هفته آینده خبر داد.

علی بابایی با بیان این که از هفته آینده ارایه خدمات با این کارت‌‌ها آغاز می‌شود، اظهار داشت: سازمان اتوبوسرانی کرمان در راستای اقتصاد مقاومتی حدود ۵۰ اتوبوس را بازسازی کرده است که همزمان با ارایه «کرمان‌کارت» راه‌اندازی می‌شوند.

به گزارش مناقصه مزایده به نقل از ر روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری کرمان، وی با بیان این‌که شهروندان از هفته آینده برای استفاده از اتوبوس‌های شهری می‌توانند از «کرمان‌کارت» استفاده کنند خاطرنشان کرد: دستگاه‌های «کرمان‌کارت» در ۲۵۰۰ تاکسی شهری نیز نصب خواهد شد که شهروندان می‌توانند با یک کارت از خدمات اتوبوس و تاکسی استفاده کنند.

شهردار کرمان با بیان این‌که در استان‌های دیگر کارت اتوبوس و تاکسی متفاوت است تصریح کرد: کرمان اولین استانی است که کارت اتوبوس و تاکسی یکسان دارد و امکان استفاده از دیگر خدمات شهری نیز با کرمان کارت میسر می‌شود.

 

بابایی با اشاره به فرسودگی هزار تاکسی از مجموع ۴۵۰۰ تاکسی در سطح شهر کرمان اظهار کرد: هم اکنون طرح جایگزینی خودروهای فرسوده و توزیع خودروی سمند در بین تاکسی‌داران در حال اجرا است، اما متأسفانه این طرح بنا به دلایلی مورد استقبال تاکسی‌داران و مالکان خودرو‌ها قرار نگرفته است.