شرکت خدمات ارتباطی رایتل در سه ماهه نخست سال۱۴۰۰ رکوردهای تازهای را در شاخصهای اصلی عملکرد به ثبت رساند. به گزارش مناقصهمزایده به نقل از روابطعمومی رایتل، رشد چشمگیر در بخشهای مختلف این اپراتور تلفن همراه، حاکی از تداوم روند رشد پایدار در ادامه مسیر دو سال گذشته است که از سال ۹۸ آغاز شده […]
شرکت خدمات ارتباطی رایتل در سه ماهه نخست سال۱۴۰۰ رکوردهای تازهای را در شاخصهای اصلی عملکرد به ثبت رساند. به گزارش مناقصهمزایده به نقل از روابطعمومی رایتل، رشد چشمگیر در بخشهای مختلف این اپراتور تلفن همراه، حاکی از تداوم روند رشد پایدار در ادامه مسیر دو سال گذشته است که از سال ۹۸ آغاز شده و با عملکردی متفاوت در سال ۹۹، در ۱۴۰۰ به مسیر رشد خود ادامه میدهد. یاسر رضاخواه؛ مدیرعامل رایتل در بدو انتصاب خود در این سمت با تدوین استراتژی بهبود مستمر در بخش فنی و زیرساختی و تکیه بر مؤلفههایی چون بهینهسازی و افزایش ظرفیت، ارتقای کیفیت و بهرهوری شبکه ارتباطی و پیادهسازی مدیریت یکپارچه برای تسریع و تسهیل اجرای پروژهها، منجر به خلق ارزش پایدار در این اپراتور شناخته شده تلفن همراه کشور شد. همچنین در حوزه تعاملات بازرگانی و تجاری با ارائه طرحهای متنوع و جذاب با توجه به نیاز مشترکین در سراسر ایران، علاوه بر ارتقای رضایتمندی مشتریان، سهم رایتل از درآمدهای این بخش، به ویژه در بازار رقابتی امروز به طور جهشی، افزایش یافت. سال۹۸، با وجود شیوع پاندمیکرونا، اولین سال سودآوری رایتل بود. این سودآوری در سال ۹۹ تداوم داشت که مستندات آن، پس از تأیید صورتهای مالی شرکت توسط سازمان حسابرسی منتشر خواهد شد. در ادامه این روند رشد، سه ماهه اول۱۴۰۰ نسبت به سال ۹۹، شرکت خدمات ارتباطی رایتل جهش درآمد و سودآوری داشته است. درآمد خدمات در بهار۱۴۰۰ نسبت به بهار ۹۹ با افزایش ۳۸ درصدی همراه بوده و این درآمد در بخش اینترنت همراه نیز، رشد ۴۴درصدی نسبت به مدت مشابه را ثبت کرد. مصرف اینترنت همراه با ارائه بستهها و مشوقهای بسیار متنوع، با استقبال مشترکین مواجه شده و در مقایسه با سه ماه نخست سال گذشته، افزایش قابلتوجه ۵۹ درصدی را نشان میدهد. عملکرد رایتل در شاخص بسیار با اهمیت جذب مشترکین جدید نیز حاکی از رشد ۷۱ درصدی نسبت به مدت مشابه است که نتیجه آن، افزایش سهم بازار این اپراتور و اعتماد مشتریان به خدمات رایتل محسوب میشود. این شرکت خدمات ارتباطی در شاخص مشترکین فعال ماهانه و سه ماهه، ۲۳ درصد نسبت به مشترکین فعال مدت مشابه رشد داشته و این در حالی است که مقایسه سه ماهه نخست امسال با مدت مشابه سال ۹۸ در بسیاری از شاخصها از صددرصد هم عبور کرده است. رشد سهم بازار رایتل با کسب پنج میلیون مشترک فعال سه ماهه در پایان خرداد۱۴۰۰، بخش دیگری از دستاوردهای این اپراتور شناخته شده تلفن همراه کشور با وجود تداوم شرایط دشوار اقتصادی تحتتأثیر تحریمهای ظالمانه و شیوع کووید۱۹ است.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
دیدگاه بسته شده است.