۳۲۹۰ مزایده – شهرداری فرمهین – اجاره جایگاه سی ان جی شهرداری

بسمه تعالی آگهی مزایده (مرحله دوم) شهرداری فرمهین در نظر دارد به استناد مجوز شماره ۶۰ مورخ ۲۶/۰۳/۱۳۹۹ شورای اسلامی شهر فرمهین نسبت به اجاره جایگاه سی ان جی شهرداری واقع در بلوار خلیج فارس ازطریق مزایده عمومی بابهره گیری ازسامانه تدارکات الکترونیک دولت (ستاد) اقدام نماید، لذا متقاضیان می‌توانند بامراجعه به سایت(www.setadiran.ir) از تاریخ۱۳/۰۴/۱۴۰۰ […]

بسمه تعالی

آگهی مزایده (مرحله دوم)

شهرداری فرمهین در نظر دارد به استناد مجوز شماره ۶۰ مورخ ۲۶/۰۳/۱۳۹۹ شورای اسلامی شهر فرمهین نسبت به اجاره جایگاه سی ان جی شهرداری واقع در بلوار خلیج فارس ازطریق مزایده عمومی بابهره گیری ازسامانه تدارکات الکترونیک دولت (ستاد) اقدام نماید،

لذا متقاضیان می‌توانند بامراجعه به سایت(www.setadiran.ir) از تاریخ۱۳/۰۴/۱۴۰۰ لغایت پایان وقت اداری مورخ۲۵/۰۴/۱۴۰۰ جهت دریافت اسناد به سایت مذکور مراجعه و اسناد مزایده را دریافت نمایند و سپس از تاریخ ۲۶/۰۴/۱۴۰۰ الی ۰۹/۰۵/۱۴۰۰ جهت بارگذاری قیمت پیشنهادی خود در همین سامانه اقدام نمایند. متقاضیان می‌توانند همه روزه به جزایام تعطیل ازساعت۰۸:۰۰ صبح الی ۱۴:۰۰ با مراجعه به شهرداری فرمهین و با هماهنگی بامسئول مربوطه ازمحل مورد نظر بازدید وقیمت پیشنهادی خود را درسامانه فوق ثبت نمایند.

شرایط مزایده:

۱-پایه قیمت کارشناسی اجاره بهای ماهیانه مبلغ ۱۸۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال می‌باشد.

۲– مبلغ تضمین شرکت در مزایده مبلغ ۱۰۸٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال می‌باشد و و از طریق فیش بانکی به حساب شماره ۱۴۳۳۰۷۸۳۵۳ بانک تجارت واریز گردد.

 ۳- مزایدهگر باید کلیه مدارک پیوست شامل برگ پیشنهاد قیمت، تعهدنامه شرکت در مزایده و نیز برگه شرایط و نحوه شرکت در مزایده را که از طریق سامانه ستاد دانلود کرده به دقت مطالعه و با آگاهی کامل از شرایط درخواست‌ها شهرداری فرمهین که در آن‌ها قید شده و همچنین پس از بازدید ملک آن‌ها را تا پیش از پایان یافتن مهلت مزایده در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت ثبت نمایند و اصل فیش تضمین بانکی را در پاکت در بسته قرارداده و به امور مالی شهرداری فرمهین تحویل نمایند.بدیهی است پس از اعلام قیمت در صورت برنده شدن هیچ اعتراضی وارد نمی‌باشد.

تبصره ۱: پیشنهاداتی که در سامانه ستاد ثبت نشده باشند بدو بازگشایی ابطال خواهند شد.

تبصره ۲: مدت ضمانتنامه شرکت در مزایده از تاریخ صدور ضمانتنامه نباید کمتر از سه ماه باشد.

۴-ارائه برگ تأیید فعالیت مجاز شرکت صلاحیت‌دار برای بهره‌برداری جایگاه CNG از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران برای شرکت درمزایده الزامی می‌باشد واین تأییدیه را باید به هنگام شرکت درمزایده تحویل نماید.

۵- ارسال رزومه کاری، اساسنامه شرکت با ثبت آخرین تغییرات شرکت الزامیست.

۶-مدت قبول پیشنهادها از تاریخ۲۶/۰۴/۱۴۰۰ تا پایان وقت اداری روز شنبه مورخ ۰۹/۰۵/۱۴۰۰ می‌باشد.

**تاریخ گشایش پیشنهادات واصله رأس ساعت ۱۴:۳۰ روز یکشنبه مورخ ۱۰/۰۵/۱۴۰۰ در حضور اعضاء کمیسیون معاملات شهرداری فرمهین می باشدو شرکت کنندگان می‌توانند در صورت تمایل در جلسه گشایش حضور داشته باشند.

** متقاضیان می‌توانند جهت اطلاعات بیشتر به واحد امور مالی شهرداری مراجعه و یا با شماره تلفن‌های ۳۳۷۲۲۵۰۰-۰۸۶ یا ۳۳۷۲۲۰۵۰-۰۸۶ تماس حاصل نمایند.

-پیشنهادات باید از هر حیث کامل و بدون قید و شرط و هیچ نوع ابهامی، خدشه، عیب، نقص قلم خوردگی نداشته باشد و در صورت وجود خدشه یا نقص در اسناد و مدارک مزایده و ارائه پیشنهاد مشروط و مبهم و خلاف شرایط مزایده و یا نداشتن سپرده کافی و یا بعد از انقضای مدت مقرر در آگهی اقدام شده باشد آن پیشنهادات مردود و ترتیب اثر داده نخواهد شد.

– به پیشنهادات مخدوش، مشروط وناقص و فاقد تضمین ترتیب اثر داده نخواهد شد.

-هرگاه برندگان اول ودوم وسوم مزایده حاضر به انعقاد قرارداد نشوند سپرده آنان به ترتیب به نفع شهرداری ضبط خواهد شد.

 

 مناقصه و مزایده های شهرداری فرمهین

 رضا سربندی فراهانی شهردار فرمهین