مرکز تماس خرابی شبکه دیتا راه‌اندازی شد

مرکز تماس خرابی شبکه دیتا راه‌اندازی شد مرکز تماس مشتریان شرکت ارتباطات زیرساخت با کد سراسری ۱۵۸۸ برای پیگیری مشکلات مربوط به خرابی‌های شبکه دیتا، راه‌اندازی شد. به گزارش مهر، شرکت ارتباطات زیرساخت اعلام کرد: با راه‌اندازی این مرکز، از این پس، مشتریان شرکت ارتباطات زیرساخت می‌توانند امور مربوط به درخواست‌ها، شاخص‌های کیفی شبکه و […]

مرکز تماس خرابی شبکه دیتا راه‌اندازی شد

مرکز تماس مشتریان شرکت ارتباطات زیرساخت با کد سراسری ۱۵۸۸ برای پیگیری مشکلات مربوط به خرابی‌های شبکه دیتا، راه‌اندازی شد.

به گزارش مهر، شرکت ارتباطات زیرساخت اعلام کرد: با راه‌اندازی این مرکز، از این پس، مشتریان شرکت ارتباطات زیرساخت می‌توانند امور مربوط به درخواست‌ها، شاخص‌های کیفی شبکه و امور مربوط به گزارش اختلال و خرابی‌های شبکه دیتا را از طریق شماره تلفن ۱۵۸۸ پیگیری کنند.

این مرکز با هدف تعامل هرچه بیش‌تر با مشتریان و پیگیری گزارش‌های آنان، همزمان با شفاف‌سازی و افزایش سطح کیفی خدمات اینترنتی در دستور کار قرار گرفته است.

 

پیش از این مشتریان شرکت ارتباطات زیرساخت، گزارش خرابی و اختلالات دیتا را با شماره تماس ۴۲۸۱۱ اطلاع‌رسانی می‌کردند که از این پس، مشکلات مربوط به شبکه دیتا به صورت متمرکز از طریق تماس با مرکز تلفن ۱۵۸۸ قابل پیگیری خواهد بود.