۳۲۹۱ مناقصه – اتاق بازرگانی صنایع و معادن و کشاورزی ایران – پشتیبانی و توسعه سامانه یکپارچه کارت بازرگانی هوشمند

بسمه‌تعالی آگهی تجدید مناقصه عمومی پیرو درج آگهی مناقصه مورخ ۰۵/۰۳/۱۴۰۰ در شماره ۳۲۵۲ روزنامه مناقصه و مزایده در خصوص مناقصه پشتیبانی و توسعه سامانه یکپارچه کارت بازرگانی هوشمند مربوط به اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی ایران، این سازمان در نظر دارد نسبت به تجدید مناقصه موضوع فوق با مشخصات و شرایط کلی […]

بسمه‌تعالی

آگهی تجدید مناقصه عمومی

پیرو درج آگهی مناقصه مورخ ۰۵/۰۳/۱۴۰۰ در شماره ۳۲۵۲ روزنامه مناقصه و مزایده در خصوص مناقصه پشتیبانی و توسعه سامانه یکپارچه کارت بازرگانی هوشمند مربوط به اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی ایران، این سازمان در نظر دارد نسبت به تجدید مناقصه موضوع فوق با مشخصات و شرایط کلی مندرج در اسناد مناقصه اقدام نماید.

موضوع مناقصه: پشتیبانی و توسعه سامانه یکپارچه کارت بازرگانی هوشمند و سامانه‌های مرتبط به آن.

محل اجرا: تهران، خیابان طالقانی، نبش خیابان موسوی، پلاک ۱۷۵

مدت قرارداد: یک‌سال شمسی

مهلت دریافت اسناد مناقصه: از تاریخ انتشار آگهی نوبت اول به مدت ۷روز

محل دریافت اسناد مناقصه: دریافت اسناد صرفاً به صورت غیر حضوری بوده و پس از ارسال تصویر معرفی‌نامه معتبر با مهر و امضاء مجاز شرکت ارائه خواهد شد. جهت انجام هماهنگی از طریق شماره زیر اقدام فرمایید.

شماره تماس: ۸۵۷۳۲۳۶۹ جناب آقای مهندس عرب

مهلت بازگشت پیشنهادات: از تاریخ انتشار آگهی به مدت ۱۰ روز

مبلغ تضمین شرکت در مناقصه: مبلغ ۵۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال می‌باشد که صرفاً به یکی از دو شکل ذیل قابل ارائه می‌باشد:

۱- ضمانتنامه بانکی غیرقابل برگشت و بدون قید و شرط و دارای ۳ ماه اعتبار اولیه و قابل تمدید به درخواست مناقصه‌گزار برای یک دوره دیگر به نام اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران

۲- واریز نقدی وجه مربوط به حساب ۱۵۱۵۱۱۵۱۱۵ (شناسه واریز ۹۹۰۰۰۸۰۱۷۱۱۸۶ ) بانک ملت شعبه وزارت نفت به نام اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران شماره شبا (IR460120000000001515115115)