۳۲۹۲ مناقصه‌ – شهرداری رودهن – پروژه زیرسازی و آسفالت خیابان چمران

  شهرداری رودهن در نظر دارد به استناد مجوز شماره ۸۷/۶۴/۱/ش مورخ۰۲/۰۳/۱۴۰۰ شورای اسلامی شهر رودهن اقدام به برگزاری مناقصه عمومی پروژه روکش آسفالت خیابان چمران نماید. لذا متقاضیان می‌توانند تا ۱۰ روز کاری پس از تاریخ انتشار آگهی نوبت دوم روزنامه جهت دریافت و تحویل اسناد مناقصه به واحد امور قراردادها (۷۶۵۰۴۹۹۱-۰۲۱) مراجعه نمایند. […]

 

شهرداری رودهن در نظر دارد به استناد مجوز شماره ۸۷/۶۴/۱/ش مورخ۰۲/۰۳/۱۴۰۰ شورای اسلامی شهر رودهن اقدام به برگزاری مناقصه عمومی پروژه روکش آسفالت خیابان چمران نماید.

لذا متقاضیان می‌توانند تا ۱۰ روز کاری پس از تاریخ انتشار آگهی نوبت دوم روزنامه جهت دریافت و تحویل اسناد مناقصه به واحد امور قراردادها (۷۶۵۰۴۹۹۱-۰۲۱) مراجعه نمایند.

۱-موضوع مناقصه: پروژه روکش آسفالت خیابان چمران با اعتباري به مبلغ۲۰٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال از ردیف اعتباری ۴۰۲۰۴۰۴ بودجه سال ۱۴۰۰ که میزان ۵ درصد سپرده آن ۱٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال است.

۲-مهلت دریافت و تسلیم اسناد: تا پایان وقت اداری(رأس ساعت ۱۴:۰۰) روز ‌شنبه مورخ ۰۲/۰۵/۱۴۰۰

۳-مدارک مورد نیاز جهت دریافت اسناد مناقصه: معرفی نامه ممهور به مهر و امضاء مجاز شرکت به همراه کارت ملی معتبر و فیش واریزی جهت خرید اسناد به مبلغ ۲٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال.

۴- محل تحویل اسناد: دبیرخانه شهرداری رودهن می باشد.

۵- مبلغ‌‌ ۵ درصد سپرده شرکت در مناقصه،به شرح پروژه‌ مذکور می‌بایست به صورت ضمانتنامه بانکی مورد قبول شهرداری یا وجه نقد جهت واریز به حساب سپرده ۳۱۰۰۰۰۲۵۷۲۰۰۳ بانک ملی ایران شعبه رودهن اقدام نمایند.

۶-تشکیل کمیسیون عالی معاملات شهرداری رودهن و گشایش پاکت‌های پیشنهادی در روز یکشنبه مورخ ۰۳/۰۵/۱۴۰۰ رأس ساعت ۱۵:۰۰ در دفتر شهردار می‌باشد.

۷-شهرداری در رد یا قبول هر یک از پیشنهادات مختار است.

۸-هزینه چاپ دو نوبت آگهی در روزنامه به عهده برنده مناقصه است.

۹- برندگان اول، دوم و سوم مناقصه هرگاه حاضر به انعقاد قرارداد نشوند سپرده آنان به ترتیب ضبط خواهد شد.

۱۰-سایر اطلاعات و جزئیات فنی مربوط به معامله در اسناد مناقصه قید گردیده است.

۱۱-به پیشنهادات مبهم، مخدوش، فاقد لاک و مهر و سپرده و آنالیز قیمت پیشنهادی پیمانکار ترتیب اثر داده نخواهد شد.