هر سهم آتیه داده پرداز ۳۶۵ تومان قیمت خورد

هر سهم آتیه داده پرداز ۳۶۵ تومان قیمت خورد سهام ششمین شرکت تازه وارد فرابورسی در معاملات دیروز ۳۶۵ تومان کشف قیمت شد. به گزارش فرابورس، در حالی ۲۷ میلیون سهم معادل ۹ درصد از سهام شرکت آتیه داده پرداز در بازار دوم معاملات بورس عرضه شده که از این تعداد ۱۴ میلیون سهم جهت […]

هر سهم آتیه داده پرداز ۳۶۵ تومان قیمت خورد

سهام ششمین شرکت تازه وارد فرابورسی در معاملات دیروز ۳۶۵ تومان کشف قیمت شد.

به گزارش فرابورس، در حالی ۲۷ میلیون سهم معادل ۹ درصد از سهام شرکت آتیه داده پرداز در بازار دوم معاملات بورس عرضه شده که از این تعداد ۱۴ میلیون سهم جهت عرضه توسط کارگزاران و در فرایند کشف قیمت و ۱۳ میلیون سهم دیگر نیز به قیمت کشف شده برای معامله‌گران آنلاین در نظر گرفته شده است.

در پی عرضه اولیه سهام ۵ شرکت کاغذ پارس، سرمایه‌گذاری مسکن الوند و توسعه حمل و نقل ریلی پارسیان، مدیریت انرژی امید تابان هور و سرمایه‌گذاری توسعه گوهران امید در بازار معاملات فرابورس از ابتدای امسال، در معاملات روز جاری ششمین شرکت تازه وارد فرابورسی با نماد «اپرداز» ضمن عرضه اولیه ۹ درصدی سهام و کشف قیمت ۳۶۵ تومانی وارد این بازار شد.

همچنین محدودیت خرید هر کارگزاری با تمام شعب ۱۴۰ هزار سهم است و به صندوق‌های سرمایه‌گذاری هم هیچ سهمیه‌ای اختصاص نیافته است.

بر اساس اعلام مدیریت عملیات بازار و اعضای فرابورس، ۱۳ میلیون سهم شرکت آتیه داده پرداز در نماد «اپرداز۱» رأس ساعت ۱۲:۴۰دیروز به قیمت کشف شده ۳۶۵۰ ریال با سهمیه در نظر گرفته شده برای هر یک از معامله گران بر خط حداکثر ۵۰۰ سهم صرفاً جهت خرید توسط معامله گران آنلاین بازگشایی خواهد شد.

شرکت آتیه داده پرداز برای سال مالی ۹۵ مبلغ ۷۰۸ ریال سود پیش‌بینی کرده که از این میزان در دوره ۳ ماهه منتهی به خردادماه جاری مبلغ ۲۴۶ ریال معادل ۳۵ درصد را پوشش داده است.

 

مالکیت ۷ درصدی شرکت رساسامان‌آریا و حضور حداکثری اشخاص حقیقی در ترکیب سهامداری از دیگر نکات قابل توجه این شرکت است که بر اساس اعلام مدیر مالی «اپرداز» قرار است بازارگردانی سهام این شرکت بعد از عرضه اولیه از سوی شرکت شرکت رساسامان آریا انجام شود.