۳۳۰۴ مناقصه – شهرداری کوت عبدا… – اجرای خدمات بیمه تکمیلی درمان کارکنان شهرداری کوت عبدا…

اصلاحیه آگهی مناقصه عمومی یک مرحله‌ای ۰۶/۱۴۰۰ پیرو چاپ اول آگهی در تاریخ ۰۴/۰۵/۱۴۰۰، آگهی مناقصه پروژه خدمات بیمه تکمیلی درمان کارکنان شهرداری کوت عبدا… به شرح ذیل اصلاح می‌گردد. ۱٫ دستگاه بیمه‌گزار: شهرداری کوت عبدا… ۲٫ موضوع: اجرای خدمات بیمه تکمیلی درمان کارکنان شهرداری کوت عبدا… ۳٫ شرایط پیشنهاد قیمت: مجوز حقوقی شامل پروانه […]

اصلاحیه آگهی مناقصه عمومی یک مرحله‌ای ۰۶/۱۴۰۰

پیرو چاپ اول آگهی در تاریخ ۰۴/۰۵/۱۴۰۰، آگهی مناقصه پروژه خدمات بیمه تکمیلی درمان کارکنان شهرداری کوت عبدا… به شرح ذیل اصلاح می‌گردد.

۱٫ دستگاه بیمه‌گزار: شهرداری کوت عبدا…

۲٫ موضوع: اجرای خدمات بیمه تکمیلی درمان کارکنان شهرداری کوت عبدا…

۳٫ شرایط پیشنهاد قیمت: مجوز حقوقی شامل پروانه یا مجوز کار از شرکت بیمه مادر (یا شعبه مرکزی استان)

۴٫ برنامه زمانی مناقصه:

۴-۱- آخرین‌مهلت دریافت اسناد: تا ساعت ۱۲:۰۰ ظهر مورخ ۱۷/۰۵/۱۴۰۰

۴-۲- آخرین‌مهلت تحویل اسناد: مورخ ۳۰/۰۵/۱۴۰۰ تا ساعت ۱۲:۰۰ ظهر پس از بارگذاری پاکات در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (https://etend.setadiran.ir) به دبیرخانه حراست شهرداری کوت عبدا… تحویل و رسید دریافت شود.

۴-۳- زمان گشایش: مورخ ۳۱/۰۵/۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۰۰ روز یکشنبه دفتر شهردار می‌باشد. (حضور پیشنهاددهندگان

در جلسه مجاز می‌باشد.)

۴-۴- محل دریافت اسناد: سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (https://etend.setadiran.ir)

دستگاه نظارت: معاونت مالی و اداری شهرداري كوت عبدا…

۵٫ هزینه خرید اسناد: واریز مبلغ ۱٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال به شماره‌حساب جاری ۱۰۹۳۵۵۴۶۳۰۰۰ نزد بانك ملي كوت‌عبدا… در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (https://etend.setadiran.ir) به نام شهرداري كوت‌عبدا…

۶٫ مدت اعتبار پیشنهادها: سه ماه شمسی می‌باشد.

۷٫ نوع و مبلغ تضمین: مبلغ تضمین ۳۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال (سیصد میلیون ریال) می‌باشد که به‌صورت های ذیل قابل ارائه می باشد:

الف: ضمانتنامه معتبر بانکی (شرکت در فرآیند ارجاع کار) ب: واریز نقدی

۸٫ هرگاه برندگان اول و دوم و سوم مناقصه حاضر به انعقاد قرارداد نشوند سپرده شرکت در مناقصه آنان به ترتیب ضبط خواهد شد.

۹٫ شرح مختصری از موضوع مناقصه:

اجرای خدمات بیمه تکمیلی درمان کارکنان شهرداری کوت عبدا…

۱۰٫ سایر اطلاعات و جزئیات در اسناد مناقصه مندرج شده است.