۳۳۰۵ مزایده – شهرداری اصفهان – واگذاری مجموعه هتل و سایر کاربری‌های عمومی و اختصاصی فاز ۱ و ۲ ارگ جهان‌نما

آگهی مزایده شهرداری اصفهان در نظر دارد در خصوص مجموعه هتل و سایر کاربری‌های عمومی و اختصاصی فاز ۱ و ۲ ارگ جهان‌نما از طریق مزایده واگذار نماید. متقاضیان می‌توانند جهت دریافت اسناد و مشخصات مورد واگذاري از تاریخ نشر آگهی همه‌روزه در تمام ساعات از طريق سايت /etender.isfahan.ir http: يا مراجعه به سامانه مناقصه […]

آگهی مزایده

شهرداری اصفهان در نظر دارد در خصوص مجموعه هتل و سایر کاربری‌های عمومی و اختصاصی فاز ۱ و ۲ ارگ جهان‌نما از طریق مزایده واگذار نماید. متقاضیان می‌توانند جهت دریافت اسناد و مشخصات مورد واگذاري از تاریخ نشر آگهی همه‌روزه در تمام ساعات از طريق سايت /etender.isfahan.ir http: يا مراجعه به سامانه مناقصه و مزايده‌هاي الكترونيك در سايت http:/Isfahan.ir/ نسبت به کسب اطلاعات و خريد و تهيه اسناد مزایده اقدام نمایند. آخرین‌مهلت تهيه اسناد و ارسال پیشنهاد قیمت تا ساعت ۲۴:۰۰ روز چهارشنبه مورخ ۲۰‏/۰۵‏/۱۴۰۰ می‌باشد.

شرایط مزایده:

۱‏‏‏‏‏‏- فروش اسناد و دريافت پيشنهاد الزاماً از طريق سامانه فوق صورت گرفته و از دريافت پاكت پيشنهادها به‌صورت دستي خودداري مي‌گردد.

۲‏‏‏- ارائه سپرده شرکت در مزایده به‌صورت واريز نقدی به‌حساب سپرده شهرداري یا ضمانتنامه بانکی با اعتبار حداقل سه ماه.

۳‏‏‏‏‏‏- در صورتی که نفرات اول و دوم شرکت‌کننده از انجام معامله خودداری نمایند سپرده شرکت در مزایده آنان به ترتیب به نفع شهرداری ضبط خواهد شد.

۴‏‏‏‏‏‏- شهرداری در رد یک يا تمام پیشنهادها مختار است.

۵‏‏‏‏‏‏- سایر اطلاعات و جزئیات مربوطه در اسناد مزایده موجود می­باشد. ‏‏‏‏‏‏

شهرداری اصفهان