۳۳۰۵ مناقصه – شرکت آب و فاضلاب زابل – بازسازی و نوسازی شبکه و انشعابات آب شهرستان زابل و شهر بنجار

آگهی مناقصه عمومی یک مرحله‌ای شرکت آب و فاضلاب زابل در نظر دارد به استناد آیین‌نامه معاملات شرکت‌های سهامی آب و فاضلاب شهری و استانی، به‌منظور انجام خدمات به شرح ذیل از بین شرکت‌های واجد شرایط و تعیین صلاحیت شده توسط سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، جهت شرکت در مناقصه دعوت به عمل آورد. ۱-کارفرما: شرکت […]

آگهی مناقصه عمومی یک مرحله‌ای

شرکت آب و فاضلاب زابل در نظر دارد به استناد آیین‌نامه معاملات شرکت‌های سهامی آب و فاضلاب شهری و استانی، به‌منظور انجام خدمات به شرح ذیل از بین شرکت‌های واجد شرایط و تعیین صلاحیت شده توسط سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، جهت شرکت در مناقصه دعوت به عمل آورد.

۱-کارفرما: شرکت آب و فاضلاب زابل

۲- موضوع مناقصه: بازسازی و نوسازی شبکه و انشعابات آب شهرستان زابل و شهر بنجار با تأمین لوازم مورد نیاز

۳-دستگاه نظارت: معاونت بهره‌برداری و توسعه آب کارفرما

۴-مدت اجرای کار: از تاریخ ۰۱/۰۶/۱۴۰۰ به مدت یک‌سال شمسی

در صورت رضایت از عملکرد پیمانکار، کارفرما می‌تواند قرارداد را به مدت یک‌سال دیگر با افزایشی برابر با نرخ تورم تمدید نماید.

۵-رشته و پایه پیمانکار: اشخاص حقوقی باید دارای گواهینامه صلاحیت بهره‌برداری و نگهداری از تأسیسات تولید آب، حداقل پایه ۵ و بالاتر باشند.

۶-مبلغ تضمین شرکت در مناقصه: ۶۷۰٫۰۰۰٫۰۰۰ (ششصد و هفتاد میلیون) ریال

۷-تاریخ و مهلت تهیه و تحویل اسناد مناقصه:

مهلت تهیه اسناد مناقصه: از تاریخ ۱۱/۰۵/۱۴۰۰ لغایت ۱۴/۰۵/۱۴۰۰ می‌باشد.

مهلت بارگذاری اسناد مناقصه: تا ساعت ۱۵:۰۰ مورخ ۲۶/۰۵/۱۴۰۰ می‌باشد.

لذا شرکت‌های واجد شرایط می‌توانند پس از چاپ نوبت اول آگهی با مراجعه به سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir و با پرداخت مبلغ ۳۰۰٫۰۰۰ (سیصد هزار) ریال، اسناد مناقصه را دریافت و با توجه به مندرجات اسناد مناقصه و در مواعد زمانی مندرج در سامانه مدارک لازم شامل پاکات (الف)،(ب)،(ج) را مطابق با شرایط مناقصه تهیه و به‌صورت فایل‌های pdf در سامانه فوق بارگذاری نمایند.