کرونا می‌گیریم‌، واکسن نمی‌‌گیگیریم!

                 حرف‌های خودی و بی‌خودی کرونا می‌گیریم‌، واکسن نمی‌‌گیگیریم!      واقعیت این است که براساس گفته‌های خاله‌خان‌باجی‌ها و عده‌ای از شاخ‌ها و ایضاً برخی دکتر و پروفسورهای بی‌نام و نشان آن‌طرف آبی و اساتید و ملتزمان علوم غریبه این طرف آبی و ایضاً برخی از ما بهتران وسط آبی‌! چیزی به اسم ویروس کرونا وجود […]

                 حرف‌های خودی و بی‌خودی

کرونا می‌گیریم‌، واکسن نمی‌‌گیگیریم!

     واقعیت این است که براساس گفته‌های خاله‌خان‌باجی‌ها و عده‌ای از شاخ‌ها و ایضاً برخی دکتر و پروفسورهای بی‌نام و نشان آن‌طرف آبی و اساتید و ملتزمان علوم غریبه این طرف آبی و ایضاً برخی از ما بهتران وسط آبی‌! چیزی به اسم ویروس کرونا وجود ندارد و همه این حرف‌ها‌، بازی سازمان بهداشت جهانی و تمامی ‌وزارتخانه‌های بهداشت و درمان کشورهای ریز و درشت دنیاست که البته همگان می‌دانیم همه آنها سوادشان به پای فلان مسافر غریبه‌ای که در اتوبوس و مترو و تاکسی زیارتش کردیم و در مورد ویروس حرف می‌زد‌، سواد ندارند!

 بر فرض محال قبول کنیم ویروسی به نام کرونا وجود دارد، کاملاً معلوم است که این ویروس دست‌ساز و نوعی ربات یا حتی پهپاد خیلی ریز است که با ورود به بدن براساس دستوراتی که از جانب سازندگان و مافیاها و کشورهای پشت‌پرده به او داده می‌شود، اقدام به مریض کردن و یا کشتن میزبان خود می‌کند و همه اینها هم حساب شده و در راستای تصفیه و از بین بردن انسان‌های ناتوان و همچنین نابود کردن نژادهای خاصی است که کمر به از بین بردن آنها بسته‌اند!

به هرحال مسلم و قطعی است که در مقابله با این ویروس، نیازی به هیچگونه ماسک و فاصله‌گذاری و از این قسم ادا و اصول‌های مَن‌درآوردی نیست و کافیست روحیه خود را حفظ کنی و به ویروس بفهمانی که نمی‌ترسی‌، مطمئن باش که هیچ مشکلی پیش نمی‌آید. اینکه می‌بینی برخی آن دستورالعمل‌های کذایی را رعایت نمی‌کنند و بیمار شده و حتی می‌میرند‌، فقط و فقط به‌خاطر اعتقاد و اعتماد به‌نفس ضعیف آنهاست وگرنه همه اقوام و آشنایان و ایضاً هواداران و دوستداران ما که جزء شجاعان هستند در این یک‌سال‌ونیم حتی سرما هم نخوردند!

راستی تا یادمان نرفته عرض کنیم که به شایعات دکتر و متخصص‌ها و مراجع رسمی ‌و علمی ‌گوش نکنید و اخبار و اطلاعات درست را از هرکجا که می‌شود دریافت کنید به‌جز این موارد که گفتیم‌، سربسته خدمتتان بگویم که تا ما هستیم دیگر نیازی به هیچ منبع و مرجعی ندارید!

فقط هشیار باشیدکه شما به هیچ‌وجه دچار آن ویروسی که وجود خارجی ندارد و یا آن یکی که نوعی ربات پیشرفته و پهپاد دست‌ساز است، نخواهید شد و اینکه می‌گویند ممکن است ناقل باشی و دیگران را به خطر بیندازی‌، جزء همان شایعات است که برای تضعیف روحیه شما و شکستن مقاومت حماسی شما طراحی و منتشر شده است.

در آخر هم یادآوری کنیم که بدترین کار در این شرایط تزریق واکسن است، زیرا واکسن‌ها با ایجاد تغییرات گسترده در دی‌ان‌ای شما‌، به مرور شما را به ربات‌هایی تبدیل می‌کنند که توسط دیگران قابل کنترل خواهید بود و حتی می‌توانند باعث انجام خلاف و بزهکاری توسط شما شده و اگر هم بدشانس باشید به‌سرعت تبدیل به زامبی شده و یا این بلایا بر سر نسل‌های بعدی شما خواهد آمد!

به‌طور کلی عرض کنیم که تاریخ علم و تحقیقات پزشکی و متخصصان و همه اینها‌، حرف اضافه و بی‌پایه و اساس است و همه این دم و دستگاه‌ها در خدمت پول و قدرت و بورکینافاسو جهانخوار و دشمنان ما همه‌چیزدان‌های هیچ کجا کم‌نیار‌، هستند، باشد که روزی با همان ویروس و واکسن و ماسک‌شان رسوا شوند و بشریت از مکر و فریب این علم به اصطلاح نوین پزشکی رهایی یابد!

در آخر می‌خواستم خدمت همه شما عرض کنیم که اگر زبان‌مان لال برحسب زور و اجبار و تهدید و یا غفلت و اغفال و تطمیع، مرتکب خبط بزرگ واکسن زدن شدید‌، باید تا ۴۰ روز از ابناء بشر دوری کنید‌، طرف دوش و حمام و لیف و صابون نروی‌، توصیه موکد می‌شود که آب بسیار خورده تا اندک‌اندک محتویات واکسن منحوس از بدن خارج گشته و از جن و شیطان حلول کرده رهایی یابید.

 این دست‌خط از فدوی ابن‌الوقت به یادگار داشته باشید و هر روز بر پیاله‌ای آب بخوانید و جرعه‌جرعه سر بکشید، تا از تمامی ‌امراض و بلیه‌ها‌، بالاخص کرونا در امان باشید که مرگ حق است!!

 

پی‌نوشت: ملانصرالدین فرمایش می‌کرد که جایی که من ایستاده‌ام وسط کره‌زمین است‌، اگر باور ندارید بروید خودتان متر کنید…

               

                                       هوشنگ‌خان