بانک کشاورزی آب روستا‌ها را تأمین می‎کند

بانک کشاورزی آب روستا‌ها را تأمین می‎کند با عاملیت بانک کشاورزی و مدیریت شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، ۲۵۲ روستای محروم در ۱۴ استان کشور به‌طور همزمان وارد مدار بهره‌برداری از آب شرب بهداشتی شدند. به گزارش مناقصه‌مزایده، مراسم افتتاح همزمان تصفیه‌خانه فاضلاب شهریار در استان تهران و طرح‌های آبرسانی به ۲۵۲ روستای محروم […]

بانک کشاورزی آب روستا‌ها را تأمین میکند

با عاملیت بانک کشاورزی و مدیریت شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، ۲۵۲ روستای محروم در ۱۴ استان کشور به‌طور همزمان وارد مدار بهره‌برداری از آب شرب بهداشتی شدند.

به گزارش مناقصه‌مزایده، مراسم افتتاح همزمان تصفیه‌خانه فاضلاب شهریار در استان تهران و طرح‌های آبرسانی به ۲۵۲ روستای محروم در ۱۴ استان کشور، روز چهارشنبه ۱۳ مرداد با حضور دکتر جهانگیری معاون اول رییس‌جمهور، مهندس چیت‌چیان وزیر نیرو، دکتر مرتضی شهیدزاده رییس هیأت مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی و جمعی از مدیران دولتی در شهریار برگزار شد.

براساس این گزارش، در این مراسم دکتر جهانگیری ضمن تأکید بر لزوم مدیریت بهینه اجرای طرح‌های آبرسانی توسط وزارت نیرو، مدیریت مصرف اب در کشاورزی، صنعت و مصارف شهری را بسیار ضروری دانست.

 

وی مجموعه اقدامات وزارت نیرو در زمینه مدیریت اجرای بروژه‌های آبی از جمله انجام مطالعات دقیق درباره دشت‌هایی که با بحران آب مواجه هستند را بسیار مؤثر و قابل افتخار خواند.