مدیرکل مدیریت مصرف برق توانیر، گفت: افرادی که لوازم برقی منزلشان بر اثر نوسان و قطعی برق با مشکل مواجه شده، میتوانند خسارت ناشی از آن را دریافت کنند. به گزارش مناقصهمزایده، عبدالامیر یاقوتی؛ اظهار کرد: به دلیل قطعی و نوسان برقی که هفتههای گذشته در برخی شهرهای کشور داشتیم، ممکن است تعدادی لوازمخانگی دچار […]
مدیرکل مدیریت مصرف برق توانیر، گفت: افرادی که لوازم برقی منزلشان بر اثر نوسان و قطعی برق با مشکل مواجه شده، میتوانند خسارت ناشی از آن را دریافت کنند. به گزارش مناقصهمزایده، عبدالامیر یاقوتی؛ اظهار کرد: به دلیل قطعی و نوسان برقی که هفتههای گذشته در برخی شهرهای کشور داشتیم، ممکن است تعدادی لوازمخانگی دچار خرابی یا سوختگی شده باشند که شرکت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران برای جبران این خسارتها تدابیری اندیشیده است. وی افزود: مشترکانی که لوازم برقی خانگی آنها به دلیل نوسان برق دچار مشکل شده است، با مراجعه به سایت bime.tavanir.org.irمیتوانند اقدام به اعلام خسارت و دریافت مبلغ کنند. مدیرکل مدیریت مصرف برق و امور مشتریان شرکت توانیر، بیان کرد: البته این فرآیند بایدها و نبایدهایی دارد، یعنی اینکه یک فرد ممکن است اعلام خسارت کرده باشد اما کارشناسان شرکت توانیر خرابی دستگاه برقی را ناشی از نوسان یا قطعی برق منزل ندانند. یاقوتی؛ ادامه داد: کارشناسان شرکت توانیر برای تعیین خسارت وارد شده، ابتدا مشاهده میکنند که در زمان خرابی لوازم برقی، آیا خطوط برقی آن ساختمان دچار نوسان یا قطعی برق، دچار مشکل شده بوده یا خیر و در صورتی که در آن زمان هیچ اختلال برقی رخ نداده باشد، هیچ خسارتی به فرد واریز نمیشود. وی تصریح کرد: به هر حال مشترکان در فرآیند تعیین خسارت اقدام به معرفی حساب بانکی خود و شماره شبای کارت بانکی خود میکنند و در صورت تأیید کارشناسان، مبلغ به حساب آنها واریز میشود.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
دیدگاه بسته شده است.