۳۳۱۸ مناقصه – مؤسسه سماوات – خرید تیرک شناسایی فیبرنوری کامپوزیت

آگهی تجدید مناقصه عمومی مؤسسه سماوات در نظر دارد نسبت به خرید تیرک شناسایی فیبرنوری کامپوزیت مطابق با مشخصات فنی، مورد نیاز پروژه‌های خود اقدام نماید. لذا از کلیه شرکت‌های مجرب و مرتبط با موضوعات فوق دعوت می‌شود براساس موارد و شرایط مشروحه ذیل جهت همکاری با این مجموعه نسبت به دریافت، تکمیل و تحویل […]

آگهی تجدید مناقصه عمومی

مؤسسه سماوات در نظر دارد نسبت به خرید تیرک شناسایی فیبرنوری کامپوزیت مطابق با مشخصات فنی، مورد نیاز پروژه‌های خود اقدام نماید.

لذا از کلیه شرکت‌های مجرب و مرتبط با موضوعات فوق دعوت می‌شود براساس موارد و شرایط مشروحه ذیل جهت همکاری با این مجموعه نسبت به دریافت، تکمیل و تحویل اسناد مناقصه با ارائه مستندات مربوطه اقدام نمایند.

شرایط مناقصه‌گران متقاضی: داشتن شخصیت حقوقی و شناسه ملی و کد اقتصادی، داشتن توانایی مالی و امکانات و تجهیزات مناسب، داشتن تجربه کافی و سابقه کار مفید و مرتبط با موضوع مناقصه، داشتن حسن سابقه و ارائه گواهی از کارفرمایان و خریداران قبلی در صورت لزوم، توانایی ارائه ضمانتنامه بانکی شرکت در مناقصه و در صورت برنده شدن ارائه ضمانتنامه بانکی انجام تعهدات و همچنین ارائه گواهی سمتا.

مهلت دریافت اسناد مناقصه: از تاریخ ۰۱/۰۶/۱۴۰۰ الی ۰۶/۰۶/۱۴۰۰

مهلت تحویل اسناد: حداکثر تا ساعت ۱۷:۰۰ روز چهارشنبه مورخ ۰۶/۰۶/۱۴۰۰

محل دریافت و تحویل اسناد مناقصه: تهران، اتوبان حکیم غرب، بعد از پل اشرفی اصفهانی، خیابان باغ فیض(باهنر)، خیابان خجسته‌پور، خیابان کاشفی نیک، نبش خیابان پائیزان، پلاک ۲، معاونت حقوقی و امور قراردادها، تلفن: ۸-۴۴۹۶۰۲۸۰ داخلی ۵۳۲ و ۴۲۳٫

سایر توضیحات:

به مدارک و اسناد فاقد امضاء، مخدوش و غیر مستند و مدارکی که بعد از انتقاء مهلت تعیین شده در آگهی واصل شود ترتیب اثر داده نخواهد شد.

ارائه مدارک هیچگونه حقی را جهت متقاضیان برای شرکت در مناقصه ایجاد نخواهد کرد.