واگذاری ترک‌تشریفاتی استرابوردهای شهرداری ایلام

واگذاری ترک‌تشریفاتی استرابوردهای شهرداری ایلام داستان واگذاری استرابورد‌های تبلیغاتی شهرداری ایلام که از زمان شهرداری منصورپور کلید و در زمان قبادیان به رغم مخالفتش به واگذاری ترک‌تشریفات به یک شرکت مورد حمایت۳ نفر از اعضای شورای شهر ایلام و نادیده گرفتن حقوق سایر شرکت‌ها حکایت از فساد و رانت ونفوذ افراد خارج از ضوابط اداری […]

واگذاری ترک‌تشریفاتی استرابوردهای شهرداری ایلام

داستان واگذاری استرابورد‌های تبلیغاتی شهرداری ایلام که از زمان شهرداری منصورپور کلید و در زمان قبادیان به رغم مخالفتش به واگذاری ترک‌تشریفات به یک شرکت مورد حمایت۳ نفر از اعضای شورای شهر ایلام و نادیده گرفتن حقوق سایر شرکت‌ها حکایت از فساد و رانت ونفوذ افراد خارج از ضوابط اداری و مالی شهرداری و ناشی از مزه فسادی است که به کام شوراییان خوش آمده است.

به گزارش آفتاب ایلام، پس در واگذاری استرابورد‌ها شهری شهرداری ایلام نکاتی قابل بررسی است که دستگاه‌های نظارتی درکشف آن خود را به فراموشی نزده و سفارش دیگران به رغم نفوذشان نباید تأثیر‌گذار باشد.

این واگذاری به رغم تأکیدات فرمانداری ایلام مبنی بر رعایت مالی شهرداری بدون توجه به آن و با ترک‌تشریفات واگذار گردیده است.

این واگذاری با تأکید ۳ نفر از اعضا شورا و ترک‌تشریفات انجام شده و عملاً بیش از ۵۰ شرکت تبلیغاتی را از نان خوردن انداخته و صرف ارتباط زندگی آنان با خطر فقر و بیکاری مواجه شده است.

 

درهر صورت مدارک مستند از تخلف شورای شهر در واگذاری دراختیار آفتاب ایلام است که به زودی منتشر می‌گردد. مضافاً پرونده در سازمان بازرسی مفتوح رسیدگی که چشمان منتظر به نتیجه دل بسته‌اند.