عرضه محصولات شرکت‌های دانش‌بنیان درپاکستان

توسط کریدور صادرات فن‌آوری عرضه محصولات شرکت‌های دانش‌بنیان درپاکستان شرکت‌های دانش‌بنیان می‌توانند با حمایت ۷۰ درصدی از سوی کریدور صادرات محصولات دانش‌بنیان معاونت علمی و فن‌آوری در نمایشگاهی که در پاکستان برگزار می‌شود، محصولات خود را عرضه کنند. به گزارش مهر، دوازدهمین نمایشگاه Health Asia + Pharma Asia (سلامت و داروی آسیا) در کراچی پاکستان […]

توسط کریدور صادرات فن‌آوری

عرضه محصولات شرکت‌های دانش‌بنیان درپاکستان

شرکت‌های دانش‌بنیان می‌توانند با حمایت ۷۰ درصدی از سوی کریدور صادرات محصولات دانش‌بنیان معاونت علمی و فن‌آوری در نمایشگاهی که در پاکستان برگزار می‌شود، محصولات خود را عرضه کنند.

به گزارش مهر، دوازدهمین نمایشگاه Health Asia + Pharma Asia (سلامت و داروی آسیا) در کراچی پاکستان در تاریخ ۳۰ شهریور الی یک مهر ماه سال جاری برگزار خواهد شد. ایران برای اولین‌بار است که در این نمایشگاه حضور می‌یابد.

همچنین حدود ۴۵ کشور از سراسر دنیا به صورت غرفه‌دار در این نمایشگاه حضور خواهند داشت. نمایشگاه سلامت و داروی آسیا در بخش‌های لوازم آزمایشگاهی، مواد مؤثر در ساخت داروها، بسته‌بندی و تولید ظروف دارویی، ماشین‌آلات ساخت دارو، ملزومات اتاق عمل و لوازم بیمارستانی و پروتز برگزار می‌شود.

 

کریدور صادرات معاونت علمی و فن‌آوری از شرکت‌های دانش‌بنیانی که در ارزیابی آمادگی صادراتی‌شان، جزو شرکت‌های برتر صادراتی و یا توانمند صادراتی قرار بگیرند حمایت خواهد کرد. این کریدور از ۷۰ درصد شرکت‌ها برای حضور در این نمایشگاه حمایت می‌کند.