آگهي فراخوان مناقصه عمومي يك مرحلهاي همزمان با ارزيابي (كيفي) فشرده شناسه: ۱۱۷۸۵۸۵ دستگاه مناقصهگزار: شركت ملي پخش فرآوردههاي نفتي منطقه تهران، به نشاني: تهران، ابتداي خيابان شريعتي، خيابان سميه، نرسيده به خيابان بهار جنوبي، پلاك ۴۸، در نظر دارد مناقصه مشروحه ذيل را به شماره ۲۰۰۰۰۹۲۱۶۰۰۰۰۰۱۱ از طريق سامانه تداركات الكترونيكي دولت برگزار نمايد. […]
آگهي فراخوان مناقصه عمومي يك مرحلهاي همزمان با ارزيابي (كيفي) فشرده
شناسه: ۱۱۷۸۵۸۵
دستگاه مناقصهگزار: شركت ملي پخش فرآوردههاي نفتي منطقه تهران، به نشاني: تهران، ابتداي خيابان شريعتي، خيابان سميه، نرسيده به خيابان بهار جنوبي، پلاك ۴۸، در نظر دارد مناقصه مشروحه ذيل را به شماره ۲۰۰۰۰۹۲۱۶۰۰۰۰۰۱۱ از طريق سامانه تداركات الكترونيكي دولت برگزار نمايد.
عنوان
شرح
۱٫ موضوع مناقصه
راهبري و كاربري خودروهاي استيجاري ستاد منطقه تهران
۲٫ مدت اجراي قرارداد
يكسال شمسي
۳٫ برآورد پايه
۱۱۷٫۰۲۲٫۲۶۷٫۵۳۷ ريال بر مبناي كاركرد خودروها
۴٫ مبلغ تضمين شركت در فرآيند ارجاع كار
۵٫۸۵۱٫۱۱۳٫۳۷۷ ريال
۵٫ نوع تضمين
از نوع ضمانتنامهها طبق جدول شماره ۴ ماده ۴ تصويبنامه هياًت وزيران به شماره ۱۲۳۴۰۲ مورخ ۲۲/۰۹/۹۴ ارائه گردد.(در صورت واريز نقدي رسيد وجه امور مالي منطقه در پاكت الف ارائه گردد.) *(ارائه هر گونه چك قابل قبول نميباشد.)
۶٫ تاريخ انتشار در سامانه تداركات الكترونيكي دولت
روز چهارشنبه مورخ ۰۳/۰۶/۱۴۰۰، ساعت ۱۴:۳۰
۷٫ مهلت دريافت اسناد از سامانه ستاد
تا ساعت ۰۰: ۱۹ روز پنجشنبه مورخ ۱۱/۰۶/۱۴۰۰
۸٫ تاريخ و محل جلسه توجيهي/ بازديد
رأس ساعت ۱۰:۰۰ صبح روز يكشنبه مورخ ۱۴/۰۶/۱۴۰۰ سالن جلسات شركت به نشاني مناقصهگزار
۹٫ مهلت زماني ارسال پيشنهاد
تا ساعت ۰۰: ۱۹ روز يكشنبه مورخ ۲۱/۰۶/۱۴۰۰
۱۰٫ محل و نحوه دريافت و تسليم پيشنهادات
۱۱٫ دريافت اسناد مناقصه و فرمهاي ارزيابي كيفي و تسليم پاكات الف (تضمين شركت در فرآيند ارجاع كار)؛ ب(اسناد و مدارك مناقصه)؛ ج (پيشنهاد قيمت) و پاكت ارزيابي كيفي
در مهلت مقرر متقاضيان با مراجعه به سايت www.setadiran.ir اسناد را دريافت و پس از بارگذاري كليه پاكات تكميل شده در سامانه تداركات الكترونيك دولت(ستاد) رسيد آن را همراه با اصل پاكت ” الف”(تضمين شركت در فرآيند ارجاع كار) به صورت لاك و مهر و امضا شده و قبل از شروع گشايش پاكات به دبيرخانه كميسيون مناقصات شركت ملي پخش فرآوردههاي نفتي منطقه تهران واقع در تهران، خيابان انقلاب اسلامي، ابتداي خيابان شريعتي، خيابان سميه، نرسيده به خيابان بهار جنوبي، پلاك ۴۸، طبقه چهارم، اطاق ۴۱۰ تحويل نمايند.
شركتهاي حاضر در مناقصه بايد كليه اسناد و پاكات تكميل شده را در مهلت مقرر در سامانه ستاد بارگذاري نمايند، در غير اينصورت و با ادعاي تحويل اصل مستندات پاكت ” الف ” صرفاً به صورت فيزيكي به دبيرخانه كميسيون مناقصات، مورد پذيرش نبوده و به صلاحديد مناقصهگزار از مناقصه كنار گذاشته ميشوند و حق هر گونه اعتراض در مراجع اداري و قضايي را از خود سلب مينمايند. * تلفن تماس پاسخگويي: ۷۷۶۵۴۷۲۸- ۰۲۱
۱۲٫ شرايط متقاضيان
۱- دارا بودن و ارائه گواهي تأييد صلاحيت معتبر از اداره كل تعاون، كار و رفاه اجتماعي محل فعاليت در خصوص (۱) خدمات عمومي و (۲) حمل و نقل.
۲- دارا بودن و ارائه گواهينامه صلاحيت ايمني معتبر از اداره كل تعاون، كار و رفاه اجتماعي استان محل فعاليت.
۳- احراز امتياز قابل قبول به تشخيص كميته فني بازرگاني بر اساس معيارهاي ارزيابي توانمندي بهداشتي، ايمني و زيست محيطي(HSE).
۴-احراز امتياز قابل قبول (حداقل۵۰ امتياز) براساس معيارهاي ارزيابي كيفي مندرج در اسناد ارزيابي به تشخيص كميته فني بازرگاني(معيارهاي ارزيابي در اسناد فراخوان تحويل ميگردد.)
۴- سوابق اجرايي و مالي شركت كنندگان، از جمله: صورتهاي مالي شامل ترازنامه، صورت سود و زيان، صورت گردش وجوه نقد به همراه يادداشتها و توضيحات همراه صورتهاي مالي و گزارش حسابرسي صورتهاي مالي حداقل براي دو سال اخير و گردش حساب بانكي به نام شركت، مفاصا حساب بيمه و …
۶-ارائه تصوير كارت ملي و شناسنامه مديرعامل و اعضاء هيأت مديره شركت، تصوير كليه صفحات اساسنامه شركت، آگهي تأسيس شركت، آخرين تغييرات در روزنامه رسمي و كداقتصادي و شناسه ملي الزامي است.
۷- ارائه گواهي امضاء محضري شخص و يا اشخاصي كه طبق آخرين تغييرات در روزنامه رسمي مجاز به امضاء اسناد تعهد آور شركت ميباشند الزامي است.
* مسئوليت صحت مستندات ارائه شده بر عهده متقاضي شركت در مناقصه بوده و در هر مرحله از مناقصه و فرآيند پس از آن جهت عقد قرارداد ، صحت آنها براي شركت محرز نگردد مناقصه و قرارداد ابطال و ضمانتنامههاي ارائه شده ضبط ميگردد.
۱۳٫ تاريخ گشايش پاكات ارزيابي كيفي
از ساعت ۰۸:۳۰ صبح روز دوشنبه مورخ ۲۲/۰۶/۱۴۰۰
۱۴٫ تاريخ و مكان گشايش پاكات الف، ب و ج
از ساعت ۰۹:۰۰ صبح روز چهارشنبه مورخ ۰۷/۰۷/۱۴۰۰ در سالن جلسات شركت به نشاني مناقصهگزار.
۱۵٫ تاريخ اعتبار پيشنهادات
سه ماه بعد از گشايش پاكات نرخ.
۱۶٫ حداقل تعداد مناقصه گران جهت گشايش پاكات
۳مناقصهگر
* پس از انجام ارزيابي كيفي مناقصهگران براساس معيارهاي تعيين شده، نتايج و فهرست مناقصهگران مورد تأييد براي گشودن پاكات(الف، ب و ج )، اعلام ميگردد؛ و سپس از بين آنها پاكات پيشنهاد نرخ شركتكنندگاني كه در ارزيابي شكلي مورد تأييد واقع گردند گشوده خواهد شد.)
* ضمناً متن آگهي و اسناد بارگذاري شده در سايتهاي https://iets.mporg.ir و https://monaghese.niopdc.ir و http://www.shana.ir صرفاً جهت اطلاع و رؤيت بوده و ضروري است كليه مراحل برگزاري مناقصه اعم از برداشت اسناد و ساير مراحل در بستر سامانه www.setadiran.ir انجام گردد. بديهي است بارگذاري(آپلود) و ارسال مدارك مورد نياز و ارائه پيشنهاد مناقصهگران و گشايش پاكتها صرفاً پس از دريافت(دانلود) اسناد مناقصه از طريق درگاه سامانه تداركات الكترونيكي دولت(ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد و لازم است مناقصهگران در صورت عدم عضويت قبلي، مراحل ثبت نام در سايت مذكور و دريافت گواهي ديجيتال الكترونيكي را جهت شركت در مناقصه محقق سازند.
v اطلاعات تماس سامانه تداركات الكترونيكي دولت (ستاد) جهت انجام مراحل عضويت در سامانه : مركز تماس: ۴۱۹۳۴-۰۲۱ دفتر ثبت نام: ۸۸۹۶۹۷۳۷- ۰۲۱و فكس: ۸۸۹۵۵۹۵۳-۰۲۱
* *اطلاعات تماس دفاتر ثبت نام ساير استانها در سايت سامانه www.setadiran.ir بخش “ثبت نام / پروفايل تأمين كننده/ مناقصهگر” موجود است.
روابط عمومي منطقه تهران
مناقصه – شركت ملی پخش فرآورده ها ی نفتی ایران – بهره برداری مرکز سوختگیری مهرآباد
مناقصه – شرکت ملی پخش فرآوردهای نفتی ایران – بهره برداری مرکز سوختگیری مهرآبادایران
فراخوان ارزيابيكيفي جهت برگزاري مناقصهعمومي يك مرحلهاي راهبري سرويسهاي اياب و ذهاب مركز سوختگیری مهرآباد شركت ملي پخش فراوردههاي نفتي ايران در نظر دارد فراخوان ارزيابيكيفي جهت برگزاري مناقصهعمومي يك مرحلهاي راهبري سرويسهاي اياب و ذهاب مركز سوختگیری مهرآباد به شماره۲۰۰۱۰۹۲۹۳۵۰۰۰۰۴۷ را از طريق سامانه تداركات الكترونيكي دولت برگزار نمايد. كليه مراحل برگزاري فراخوان ارزيابيكيفي […]
دیدگاه بسته شده است.