بانک صادرات «بانکداری الکترونیک» را متحول میکند بانک صادرات ایران به منظور کاهش هزینهها، ارتقای کمی و کیفی بیش از پیش خدمات نوین بانکی با رویکرد خلق ارزش افزوده بیشتر برای هموطنان را در اولویتهای خود قرارداده است. به گزارش مناقصهمزایده، با توجه به تأکید مدیرعامل جدید این بانک برای بسط و توسعه زیرساختهای بانکداری […]
بانک صادرات «بانکداری الکترونیک» را متحول میکند
بانک صادرات ایران به منظور کاهش هزینهها، ارتقای کمی و کیفی بیش از پیش خدمات نوین بانکی با رویکرد خلق ارزش افزوده بیشتر برای هموطنان را در اولویتهای خود قرارداده است.
به گزارش مناقصهمزایده، با توجه به تأکید مدیرعامل جدید این بانک برای بسط و توسعه زیرساختهای بانکداری الکترونیک تدابیر لازم در این راستا اتخاذ شده است که در آینده نزدیک نتایج اقدامات به عمل آمده در ارتقای کمی و کیفی خدمات نوین بانکداری بزرگترین بانک بورسی کشور به منصهظهور میرسد.
گزارش یاد شده همچنین حاکی است این بانک در راستای توسعه خدمات بانکداری الکترونیکی و کاهش در هزینه و وقت مشتریان امکان صدور کارت مجازی(Virtual card) را برای اشخاص حقوقی فراهم ساخته که با استقبال ذینفعان مواجه شده است. این کارت بنا به درخواست شرکتها، سازمانهای دولتی و غیردولتی دارای حساب حقوقی یا دولتی نزد بانک و به منظور تسهیل در واریز وجه به این حسابها صادر میگردد.
براین اساس بانک برای این گونه اشخاص کارت ١٦ رقمی مجازی تعریف مینماید که از طریق آن اشخاص طرف تعامل با شرکتها و سازمانها قادر خواهند بود تراکنش انتقال کارتبهکارت را با استفاده از دستگاههای خودپرداز، پایانههای فروش، اینترنت بانک و همراه بانک انجام دهند.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
دیدگاه بسته شده است.