مشارکت پککو در جشنواره تابستانی کیش

مدیرعامل شرکت تجارت الکترونیک پارسیان عنوان کرد مشارکت پککو در جشنواره تابستانی کیش مدیرعامل شرکت تجارت الکترونیک پارسیان گفت: شرکت تجارت الکترونیک پارسیان با همکاری سازمان مناطق آزاد در برگزاری جشنواره تابستانی کیش مشارکت فعال دارد. به گزارش مناقصه‌مزایده، مهندس عبدالعظیم قنبریان مدیرعامل این شرکت ضمن اعلام این خبر افزود: این شرکت به منظور قدردانی […]

مدیرعامل شرکت تجارت الکترونیک پارسیان عنوان کرد

مشارکت پککو در جشنواره تابستانی کیش

مدیرعامل شرکت تجارت الکترونیک پارسیان گفت: شرکت تجارت الکترونیک پارسیان با همکاری سازمان مناطق آزاد در برگزاری جشنواره تابستانی کیش مشارکت فعال دارد.

به گزارش مناقصه‌مزایده، مهندس عبدالعظیم قنبریان مدیرعامل این شرکت ضمن اعلام این خبر افزود: این شرکت به منظور قدردانی از مشتریان خود در دو گروه دارندگان دستگاه کارتخوان پککو و همچنین دارندگان کارت‌های بانکی که برای انجام خرید‌های خود از پایانه‌های فروشگاهی این شرکت استفاده می‌نمایند اقدام به مشارکت فعال در برگزاری جشنواره تابستانی کیش با همکاری سازمان مناطق آزاد نموده است.

گفتنی است جشنواره تابستانی کیش از ۱۵ تیرآغاز شده و تا ۳۰ شهریور ادامه دارد. با برنامه‌ریزیهای انجام شده مردم شهرهای مختلف کشور می‌توانند در این مدت شانس خود را برای برنده شدن جایزه سفر به کیش بیازمایند.