مدیرکل ارتباطات و امور بینالملل شرکت مخابرات ایران، گفت: در شرایطی که تعرفههای مخابراتی مربوط به ۱۲ سال پیش است، راهاندازی و فروش تلفن ثابت اساساً برای مخابرات توجیه اقتصادی ندارد. محمدرضا بیدخام؛ مدیرکل ارتباطات و امور بینالملل شرکت مخابرات ایران، در گفتوگو با فارس، اظهارداشت: در حالحاضر درآمد هر خط تلفن ثابت بهطور میانگین […]
مدیرکل ارتباطات و امور بینالملل شرکت مخابرات ایران، گفت: در شرایطی که تعرفههای مخابراتی مربوط به ۱۲ سال پیش است، راهاندازی و فروش تلفن ثابت اساساً برای مخابرات توجیه اقتصادی ندارد. محمدرضا بیدخام؛ مدیرکل ارتباطات و امور بینالملل شرکت مخابرات ایران، در گفتوگو با فارس، اظهارداشت: در حالحاضر درآمد هر خط تلفن ثابت بهطور میانگین در ماه پنج هزار و ۸۰۰ تومان تا شش هزار و ۴۰۰ تومان است. وی ادامه داد: در همین حال هزینه نگهداری یک خط تلفن ثابت در ماه ۲۱ هزار تومان است. این مقام مسؤول در شرکت مخابرات ایران، افزود: همچنین در حالحاضر قیمت فروش هر خط تلفن ثابت ۲۱۸ هزار تومان است؛ در حالی که راهاندازی یک خط تلفن ثابت برای شرکت مخابرات ایران حدود سه میلیون تومان تمام میشود. بیدخام؛ گفت: در نتیجه در شرایطی که تعرفههای فعلی مربوط به ۱۲ سال پیش است، فروش تلفن ثابت اساساً برای مخابرات توجیه اقتصادی ندارد. با این حال تلاش ما بر این است که بتوانیم سرویس تلفن ثابت را در همه مناطق ارائه کنیم. مدیرکل ارتباطات و امور بینالملل شرکت مخابرات ایران، تصریح کرد: یک اختلاف قیمتی جدی بین هزینه تمام شده راهاندازی، قیمت فروش و درآمد سرویس وجود دارد که قابل چشمپوشی نیست.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
دیدگاه بسته شده است.