مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران، گفت: درآمد اتوبوسرانی از تبلیغات بدنه اتوبوسها چقدر است و سالانه چند قرارداد در این زمینه لحاظ میشود؟ به گزارش مناقصهمزایده، امسال شرکتواحد اتوبوسرانی برای تبلیغات رأساً مزایده برگزار کرد و تبلیغات هم شامل بخشخصوصی و هم عمومی است. اینکه چقدر برای تبلیغات روزانه روی بدنه اتوبوسها دریافت میشود، بستگی […]
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران، گفت: درآمد اتوبوسرانی از تبلیغات بدنه اتوبوسها چقدر است و سالانه چند قرارداد در این زمینه لحاظ میشود؟ به گزارش مناقصهمزایده، امسال شرکتواحد اتوبوسرانی برای تبلیغات رأساً مزایده برگزار کرد و تبلیغات هم شامل بخشخصوصی و هم عمومی است. اینکه چقدر برای تبلیغات روزانه روی بدنه اتوبوسها دریافت میشود، بستگی به فاکتورهای مختلف دارد، از جمله مدت زمان و سایز تبلیغات که درآمد حاصله از تبلیغات روی بدنه اتوبوسهای خصوصی به حساب شرکتهای اتوبوسهای خصوصی واگذار میشود و برای بخش عمومی به حساب بخش عمومی، جهت انجام تبلیغات روی بدنه اتوبوسها ما جدا از سازمان زیباسازی فعالیت میکنیم و برای این کار مصوبه از شورای شهر دریافت کردیم.
* آیا درآمد از تبلیغات صرف خرید اتوبوسهای ون میشود؟
خیر، درآمد تبلیغات آنقدر نیست که بتوان با آن اتوبوس خرید. هزینه خرید اتوبوس بسیار بالاست و ما از این درآمد برای موضوعاتی مانند تعمیر و نگهداری اتوبوسها استفاده میکنیم. بخشخصوصی هم تصمیمات جداگانه خودش را دارد. ولی باید توجه داشت از این درآمد ما نه حقوق پرسنل را میتوانیم بپردازیم و نه اتوبوس جدید میتوانیم بخریم، چون این میزان درآمد به هیچوجه کفاف چنین کارهایی را نمیدهد.
* وضعیت معاینه فنی اتوبوسها در سالجاری چگونه بوده است؟
همچنین وی افزود: معاینه فنی اتوبوسها با توجه به فرسودگی ناوگان و به دلیل حساسیتهای مربوط به جلوگیری از آلودگی و ایمنی اتوبوسها به صورت فصلی انجام میشود. در صورتی که معاینه فنی اتوبوس مشکل داشته باشد و یا به عبارتی اتوبوس در معاینات و آزمونها مردود شود، به صورت مکانیزه جلوی کار و تردد آن گرفته خواهد شد. این قضیه برای اتوبوسهای بخشخصوصی هم به همین صورت است.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
دیدگاه بسته شده است.