«آگهی مناقصه عمومی» دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تهران در نظر دارد از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت نسبت به واگذاری/ خرید موضوعات ذیل اقدام نماید. از متقاضیانی که آمادگی شرکت در مناقصه را دارند دعوت به عمل میآید جهت دریافت اسناد و تحویل پیشنهاد طبق برنامه زمانبندی ذیل به آدرس […]
«آگهی مناقصه عمومی»
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تهران در نظر دارد از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت نسبت به واگذاری/ خرید موضوعات ذیل اقدام نماید. از متقاضیانی که آمادگی شرکت در مناقصه را دارند دعوت به عمل میآید جهت دریافت اسناد و تحویل پیشنهاد طبق برنامه زمانبندی ذیل به آدرس (www.setadiran.ir) اقدام و با توجه به مندرجات اسناد مناقصه مدارک لازم را شامل پاکت (الف) و (ب) و (ج) تهیه و بهصورت فایل Pdf در زمان مقرر در سامانه بارگذاری نمایند. در ضمن یادآور میشود کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد تا ارائه پیشنهادات و گشایش پاکات از طریق سامانه مذکور انجام خواهد شد.
موضوع
نام واحد
مبلغ سپرده شركت (ريال)
زمان توزیع اسناد
زمان اخذ پيشنهادات
زمان پاكات مرحله اول
زمان پاكات مرحله دوم
مناقصه عمومی یک مرحله ای
۱- واگذاری ایاب و ذهاب
معاونت دانشجویی
۱٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰
۱۴/۰۶/۱۴۰۰ لغایت ۱۷/۰۶/۱۴۰۰
۲۸/۰۶/۱۴۰۰
۲۹/۰۶/۱۴۰۰
–
۲- واگذاری خودرو سواری
ستاد مرکزی
۲٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰
۳- واگذاری خودرو سواری
معاونت درمان
۸۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰
۴-واگذاری خودرو سواری
معاونت غذا و دارو
۷۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰
۵- خرید لباس فرم پرسنلی
مدیریت نظارت
۶- خرید فرم و اوراق چاپی
مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره)
۳٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰
۷- خرید یک دستگاه Head Space
۱٫۲۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰
مناقصه عمومی دو مرحله ای
۸- واگذاری بیمه تکمیلی و اموال دانشگاه
۰۷/۰۷/۱۴۰۰
محل گشایش پاکات: ستاد مرکزی دانشگاه علوم پزشکی تهران، طبقه همکف، سالن G6
تذکر: کلیه اسناد باید در سه پاکت «الف» و «ب» و «ج» در سامانه ستاد بارگذاری گردد در ضمن بهمنظور تطبیق ضمانتنامه یا فیش واریزی بارگذاری شده، بایستی اصل آن را در مهلت زمانی ارائه پیشنهادها به آدرس: تهران، بلوار کشاورز، نبش خیابان قدس، ستاد مرکزی دانشگاه علوم پزشکی تهران، طبقه ۲، اتاق ۲۰۵ تحویل نمایید.
تذکر: در خصوص موضوع بند ۸ (واگذاری بیمه تکمیلی و اموال دانشگاه) علاوه بر بارگذاری پاکات در سامانه بایستی فیزیک هر سه پاکت در مهلت مقرر به آدرس مذکور تحویل گردد.
تذكر: سپرده قابلقبول براي شركت در مناقصه واريز وجه نقد يا ضمانتنامه بانكي معتبر با مهلت حداقل ۳ ماه اعتبار ميباشد.
مديريت نظارت و توسعه امور عمومي
دانشگاه علوم پزشكي
و خدمات بهداشتی درمانی تهران
آگهـي ابلاغ سرکار خانم دکتر ساناز احمدی کرویق (نام پدر: حسن، شماره شناسنامه: ۵۳۸۴) استادیار و عضو هيأت علمي پیمانی دانشکده پزشکی (بیمارستان سینا) دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتی درمانی تهران، نظر به اینکه پرونده شما «به دلیل ترک خدمت و غیبت غیرموجه» در هيأت بدوي رسيدگي انتظامي هيأت علمي دانشگاه مطرح میباشد، لذا […]
آگهی مناقصه / مزایدهعمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تهران از مناقصهگران دعوت مینماید از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت نسبت به دریافت و تحویل اسناد به آدرس (www.setadiran.ir) مراجعه و با توجه به مندرجات اسناد مناقصه /مزایده مدارک لازم را شامل پاکت (الف) و (ب) و (ج) تهیه و در مهلت مقرر […]
آگهی مناقصه / مزایدهعمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تهران از مناقصهگران دعوت مینماید از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت نسبت به دریافت و تحویل اسناد به آدرس (www.setadiran.ir) مراجعه و با توجه به مندرجات اسناد مناقصه مدارک لازم را شامل پاکت (الف) و (ب) و (ج) تهیه و در مهلت مقرر در […]
دیدگاه بسته شده است.