همکاری علمی مرکز منطقه‌ای علوم و فن‌آوری با آکادمی علوم پاکستان

با امضای تفاهم‌نامه صورت گرفت همکاری علمی مرکز منطقه‌ای علوم و فن‌آوری با آکادمی علوم پاکستان تفاهم‌نامه همکاری‌های علمی، پژوهشی و فن‌آوری بین مرکز منطقه‌ای اطلاع‌رسانی علوم و فن‌آوری (RICeST) و آکادمی علوم پاکستان امضا شد. به گزارش مهر، محمدخانی، مدیر روابط عمومی و همکاری‌های علمی بین‌المللی مرکز منطقه‌ای اطلاع‌رسانی علوم و فن‌آوری (RICeST) هدف […]

با امضای تفاهم‌نامه صورت گرفت

همکاری علمی مرکز منطقه‌ای علوم و فن‌آوری با آکادمی علوم پاکستان

تفاهم‌نامه همکاری‌های علمی، پژوهشی و فن‌آوری بین مرکز منطقه‌ای اطلاع‌رسانی علوم و فن‌آوری (RICeST) و آکادمی علوم پاکستان امضا شد.

به گزارش مهر، محمدخانی، مدیر روابط عمومی و همکاری‌های علمی بین‌المللی مرکز منطقه‌ای اطلاع‌رسانی علوم و فن‌آوری (RICeST) هدف از انعقاد این تفاهم‌نامه را تبادلات و همکاری‌های علمی بیان کرد.

وی گفت: با انعقاد این تفاهم‌نامه، اساتید، محققان و دانشجویان پاکستان از طریق آکادمی علوم پاکستان خواهند توانست به انواع مختلف منابع علمی موجود در مرکز منطقه‌ای اطلاع‌رسانی علوم و فن‌آوری همچون مقالات فارسی و عربی، کلیه نشریات علمی فارسی و پایگاه‌های مقالات عمومی و موضوعی دسترسی یابند.

خانی افزود: با امضای این تفاهم‌نامه، دو طرف به تبادل انتشارات علمی خود از قبیل کتاب، مجله، گزارش‌های فنی و پژوهشی، پایان‌نامه‌ها و غیره، بمنظور حصول اهداف پژوهشی و آموزشی، خواهند پرداخت.

مدیر روابط عمومی پایگاه استنادی علوم جهان اسلام افزود: برقراری ارتباطات الکترونیکی به منظور دریافت و ارسال اطلاعات داخلی و منطقه‌ای در حوزه‌های علوم و فن‌آوری و برقراری نظام مبادله الکترونیکی اطلاعات بین محققان ایرانی و منطقه‌ای نیز از دیگر رسالت‌های این نهاد بین‌المللی است.

 

مرکز منطقه‌ای اطلاع‌رسانی علوم و فن‌آوری (RICeST) در چارچوب ضوابط و مقررات آموزش عالی جمهوری اسلامی ایران در زمینه اطلاع‌رسانی در عرصه ملی و بین‌المللی فعالیت نموده و تأمین نیازهای مقالات علمی داخل و در سطح کشورهای منطقه از مأموریت‌های اصلی مرکز منطقه‌ای است.