کارگزار جدید باشگاه پرسپولیس، احتمالاً در هفته آینده معرفی خواهد شد. به گزارش سایت شهرارا نیوز، دغدغه فعلی خیلی از هواداران و مدیران باشگاه پرسپولیس روشن شدن تکلیف برگزاری مزایده کارگزاری باشگاه است تا پس از آن قسمت عمدهای از مشکلات مالی باشگاه پرسپولیس برطرف شود. در همین خصوص تمام کارهای مزایده از طرف باشگاه […]
کارگزار جدید باشگاه پرسپولیس، احتمالاً در هفته آینده معرفی خواهد شد. به گزارش سایت شهرارا نیوز، دغدغه فعلی خیلی از هواداران و مدیران باشگاه پرسپولیس روشن شدن تکلیف برگزاری مزایده کارگزاری باشگاه است تا پس از آن قسمت عمدهای از مشکلات مالی باشگاه پرسپولیس برطرف شود. در همین خصوص تمام کارهای مزایده از طرف باشگاه پرسپولیس تمام شده و فقط چند نهاد دیگر باید بررسیهای خود را انجام بدهند و خروجی این مسأله را اعلام کنند. تیم حقوقی وزارت ورزش و چند نهاد ذیربط دیگر در نهایت تصمیم میگیرند که قیمت پایه برای آغاز مزایده چقدر باشد. خبر بعدی اینکه قرار است روی فضای تبلیغاتی باشگاه پرسپولیس و همچنین اجاره لوگوی این باشگاه قیمتگذاری شود. یعنی روال این طور خواهد بود که هر شرکتی که به عنوان کارگزار پرسپولیس انتخاب شد اگر دارای چندین محصول بود، حق دارد روی یک محصولش از لوگوی پرسپولیس آن هم به صورت موقت و اجارهای استفاده کند و دیگر اینطور نیست که لوگو به صورت تمام و کمال در اختیار شرکت قرار بگیرد. به نظر میرسد کارهای مزایده باشگاه پرسپولیس نهایتاً ظرف دو، سه هفته آینده برگزار شود و کارگزار جدید باشگاه پرسپولیس به وسیله مزایده معرفی و انتخاب شود.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
دیدگاه بسته شده است.