پرداخت ۱۰ میلیارد ریال حمایت تشویقی به محققان نانو

پرداخت ۱۰ میلیارد ریال حمایت تشویقی به محققان نانو ستاد ویژه توسعه فن‌آوری نانو در مردادماه جاری، مبلغ ۱۰ میلیارد ریال در قالب حمایت‌های تشویقی به ۹۵۴ محقق حوزه نانو پرداخت کرد. به گزارش مناقصه‌مزایده از ستاد ویژه توسعه فن‌آوری نانو، این حمایت‌ها مربوط به مقاله‌هایی است که تا آخر دی ماه سال ۱۳۹۴ در […]

پرداخت ۱۰ میلیارد ریال حمایت تشویقی به محققان نانو

ستاد ویژه توسعه فن‌آوری نانو در مردادماه جاری، مبلغ ۱۰ میلیارد ریال در قالب حمایت‌های تشویقی به ۹۵۴ محقق حوزه نانو پرداخت کرد.

به گزارش مناقصه‌مزایده از ستاد ویژه توسعه فن‌آوری نانو، این حمایت‌ها مربوط به مقاله‌هایی است که تا آخر دی ماه سال ۱۳۹۴ در ستاد نانو داوری و تأیید شده است و مشکلی برای پرداخت مانند اشکال در شماره حساب، شرکت نکردن در همایش‌های مورد تأیید ستاد و ارایه مقاله نداشته‌اند.

حمایت تشویقی دیگری برای مدارک تأیید شده، درنظرگرفته شده است که توسط کمیته علمی داوری ستاد به تدریج و براساس اولویت زمانی تأیید و پرداخت خواهد شد.

 

ستاد ویژه توسعه فن‌آوری نانو از سال ۱۳۸۳ تاکنون براساس آیین‌نامه‌های حمایت تشویقی به محققان فن‌آوری نانو حمایت تشویقی پرداخت می‌کند؛ از جمله این آیین‌نامه‌ها، حمایت گام به گام از پایان‌نامه‌های تحصیلات تکمیلی براساس دستاوردهای آن‌ها، حمایت از چاپ مقالات ISI و حمایت از ارایه مقالات در کنگره‌های بین‌المللی معتبر است.