این شرکت در پیشبینی جدید خود اعلام کرد که کمبود تراشه تنها بخشی از مشکل زنجیره تأمین است. قیمتهای بالا و عرضه محدود کالاهایی مانند فولاد و رزین پلاستیک باعث افزایش هزینهها شده و خودروسازان را مجبور به محدود کردن تولید میکند. به گزارش مناقصهمزایده، براساس این پیشبینی، خودروسازان در مسیری حرکت میکنند که احتمالاً […]
این شرکت در پیشبینی جدید خود اعلام کرد که کمبود تراشه تنها بخشی از مشکل زنجیره تأمین است. قیمتهای بالا و عرضه محدود کالاهایی مانند فولاد و رزین پلاستیک باعث افزایش هزینهها شده و خودروسازان را مجبور به محدود کردن تولید میکند. به گزارش مناقصهمزایده، براساس این پیشبینی، خودروسازان در مسیری حرکت میکنند که احتمالاً تولید ۷٫۷میلیون دستگاه را در سال ۲۰۲۱ از دست خواهند داد. شرکت آلیکس پارتنر پیش از این در ماه مه، پیشبینی کرده بود که خودروسازان جهانی ۱۱۰ میلیارد دلار از درآمد خود را از دست خواهند داد و۳٫۹ میلیون خودرو از برنامه تولید خود در سالجاری عقب خواهند ماند. این پیشبینی جدید در شرایطی مطرح میشود که خودروسازان و تولیدکنندگان کامیونهای تجاری هشدار دادهاند برخلاف چیزی که مدیران این صنعت امیدوار بودند، مشکلات کمبود تراشه و افزایش قیمت کالاها در ماههای پایانی سال ۲۰۲۱ کاهش نخواهد یافت. هفته گذشته مؤسسه آیاچاس مارکت نیز چشمانداز تولید جهانی صنعت خودرو خود را برای سالهای ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲ کاهش داد. منابع تولید تراشه در چند ماه گذشته با شیوع ویروس کرونا در مالزی بهشدت آسیب دیده است که این امر تولید عرضهکنندگان مهم را با مشکل مواجه کرده است.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
دیدگاه بسته شده است.