نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس، اظهار کرد: اجرای راهآهن یکی از اولویتهای شهرستان بروجرد است که ردیف ملی در بودجه و هم مصوبه کمیسیون تخصصی ماده ۲۳ را دارد و پیگیریهای لازم با مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حملونقل کشور انجام شده است. به گزارش مناقصهمزایده، عباس گودرزی؛ افزود: پروژه راهآهن بروجرد […]
نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس، اظهار کرد: اجرای راهآهن یکی از اولویتهای شهرستان بروجرد است که ردیف ملی در بودجه و هم مصوبه کمیسیون تخصصی ماده ۲۳ را دارد و پیگیریهای لازم با مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حملونقل کشور انجام شده است. به گزارش مناقصهمزایده، عباس گودرزی؛ افزود: پروژه راهآهن بروجرد چند فصل دارد که فصل اول پیگیریهای سال ۹۶، فصل دوم پیگیریهای سال ۹۷، فصل سوم پیگیریهای ۹۸ و فصل چهارم پیگیریهای سال ۹۹ است. نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس، خاطرنشان کرد: در مجلس دهم این پروژه هیچگونه مصوبه و ردیف بودجهای برای پروژه نداشت که در این راستا با مساعدت وزارت وقت راهوشهرسازی و سازمان برنامه و بودجه این اتفاق افتاد و در سال ۹۶ در پروژه دورود- خرمآباد- اندیمشک شاهد آنتنی دورود- بروجرد بودیم. نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس، ادامه داد: مصوبه کمیسیون ماده ۲۳ ماده پنج ساله توسعه است که توجیح فنی آن را کمیسیون تشخیص میدهد یعنی اگر پروژه ملی نتواند مصوبه از کمیسیون ماده ۲۳ بگیرد به هیچ عنوان نمیتواند ردیف هم در بودجه بگیرد یعنی مقدمه این کار گرفتن همان مصوبه است. گودرزی؛ اظهار کرد: در گام دوم یعنی فصل دوم موفق شدیم از کمیسیون ماده۲۳ سازمان برنامه و بودجه برای راهآهن دورود-بروجرد- ملایر مصوبه گرفته شود. وی تصریح کرد: این مقدمهای برای برداشتن گام سوم شد گام سوم در سال ۹۸ اتفاق افتاد در بودجه سنواتی ۹۹ که پایان ۹۸ بسته میشود با پیگیری مستمر توافق شد که در لایحه بودجه ۹۹که پایان ۹۸ در دست بررسی بود دورود- بروجرد- ملایر را در پروژه بگنجانیم و موفق شدیم گام سوم را برداریم. گودرزی؛ اضافه کرد: بعد از یکسال در اردیبهشت ۱۴۰۰ که گام نهایی محسوب میشود دستور گرفتیم و تفاهم شد که مناقصه برای انتخاب پیمانکار برگزار شود و همان موقع مناقصه برگزار شده و پیمانکار در حال انتخاب شدن است. وی بیان کرد: چنانچه مانعی به وجود نیاید و پیمانکار مشارکت کند و واجد شرایط انتخاب شود ما شاهد آغاز عملیات اجرایی این پروژه خواهیم بود. نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس، ادامه داد: این پروژه ۲۶ کیلومتر است و باقیمانده مطالعه قرار شد تسریع بشود تا در سالهای بعد بتوانیم پروژه را ادامه بدهیم تا مردم از خدمات و برکت دورود بروجرد- ملایر استفاده کنند.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
دیدگاه بسته شده است.