کیوسک بانک‎های صادرات مجهزتر شدند

کیوسک بانک‎های صادرات مجهزتر شدند بانک صادرات ایران با هدف افزایش دسترسی به خدمات بانکی و کاهش در هزینه‌های مشتریان خدمات قابل ارایه بر روی کیوسک بانک‌های خود را ارتقا داد. به گزارش مناقصه‌مزایده، این بانک با رویکرد افزایش سطح دسترسی هموطنان به خدمات نوین و کاهش در هزینه‌های مربوطه ارتقای کمی و کیفی خدمات […]

کیوسک بانکهای صادرات مجهزتر شدند

بانک صادرات ایران با هدف افزایش دسترسی به خدمات بانکی و کاهش در هزینه‌های مشتریان خدمات قابل ارایه بر روی کیوسک بانک‌های خود را ارتقا داد.

به گزارش مناقصه‌مزایده، این بانک با رویکرد افزایش سطح دسترسی هموطنان به خدمات نوین و کاهش در هزینه‌های مربوطه ارتقای کمی و کیفی خدمات نوین را در دستور کار قرارداد. که در این راستا افزایش قابلیت‌ها و تنوع بخشی به خدمات قابل ارایه از طریق کیوسک بانک‌ها از جمله مواردی است که در سطح کشور عملیاتی شده است.

 

کیوسک بانک به عنوان یک ابزار پذیرش کارت‌های بانکی است که قابلیت ارایه خدمات مالی غیرنقدی را دارا می‌باشد. این دستگاه‌ها کلیه قابلیت‌های دستگاه‌های خودپرداز به غیر از پرداخت وجه را دارا هستند و دارندگان کارت‌های شتابی می‌توانند خدماتی همچون: مانده گیر حساب، خلاصه صورتحساب، انتقال وجه، خرید شارژ اعتباری، خرید شارژ مستقیم و… برخوردار گردند.