پیام مدیرعامل بانک پارسیان به مناسبت روز خبرنگار

پیام مدیرعامل بانک پارسیان به مناسبت روز خبرنگار روز خبرنگار، یادآور رشادت‌ها و حماسه‌آفرینی‌های کسانی است که بقای حقیقت را به بقای خود ترجیح دادند و با خون خود نقش رنگینی بر تاروپود حقیقت و جاودانگی آفریدند. یاد و خاطره ی شهدای خبرنگار را گرامی می‌داریم. به گزارش مناقصه‌مزایده، کورش‌پرویزیان، مدیرعامل بانک پارسیان به مناسبت […]

پیام مدیرعامل بانک پارسیان به مناسبت روز خبرنگار

روز خبرنگار، یادآور رشادت‌ها و حماسه‌آفرینی‌های کسانی است که بقای حقیقت را به بقای خود ترجیح دادند و با خون خود نقش رنگینی بر تاروپود حقیقت و جاودانگی آفریدند. یاد و خاطره ی شهدای خبرنگار را گرامی می‌داریم.

به گزارش مناقصه‌مزایده، کورش‌پرویزیان، مدیرعامل بانک پارسیان به مناسبت روز خبرنگار با ارسال پیامی، از همکاری، همراهی و همدلی خبرنگاران رسانه‌های کشور و به خصوص خبرنگاران اقتصادی و بانکی در معرفی دستاورد‌ها و عملکرد سیستم بانکی و بانک پارسیان تقدیر کرد.

 

در بخش‌هایی از این پیام آمده است: بانک پارسیان به پاس حرمت قلم و جایگاه فاخر فرهیختگان گرامی جامعه، بهترین‌ها را برای جامعه رسانه‌ای کشور آرزو می‌کند و از همدلی و همراهی خبرنگاران حوزه پولی و بانکی رسانه‌ها در سال‌های اخیر نهایت تقدیر را دارد. امید است در انجام رسالت آگاهی بخشی، شفاف‌سازی و ارتقای سطح فرهنگی جامعه، بیش از پیش موفق و مؤید و سرافراز باشید.