۳۳۵۱ مناقصه – شرکت آب و فاضلاب منطقه یک شهر تهران – حمل و جایگذاری لوله چدن داکتیل

آگهی تجدید مناقصه عمومی یک مرحله‌ای با ارزیابی کیفی شماره ۳۵-۱۴۰۰ ۱-دستگاه مناقصه‌گزار: شرکت آب و فاضلاب منطقه یک شهر تهران ۲- موضوع مناقصه: حمل و جایگذاری لوله چدن داکتیل به قطر لوله ۴۰۰ میلیمتر به طول ۸۷۵ متر در خیابان مژده و ۷۰۰ متر لوله چدن داکتیل به قطر ۵۰۰ میلیمتر در بزرگراه صیاد […]

آگهی تجدید مناقصه عمومی یک مرحله‌ای با ارزیابی کیفی

شماره ۳۵-۱۴۰۰

۱-دستگاه مناقصه‌گزار: شرکت آب و فاضلاب منطقه یک شهر تهران

۲- موضوع مناقصه: حمل و جایگذاری لوله چدن داکتیل به قطر لوله ۴۰۰ میلیمتر به طول ۸۷۵ متر در خیابان مژده و ۷۰۰ متر لوله چدن داکتیل به قطر ۵۰۰ میلیمتر در بزرگراه صیاد شیرازی و حوضچه‌های مربوطه.

۳-برآورد مبلغ مناقصه: معادل ۳۲٫۶۴۵٫۰۲۲٫۴۳۲ (سی و دو میلیارد و ششصد و چهل و پنج میلیون و بیست و دو هزار و چهارصد و سی و دو) ریال بر اساس ریز احاد بهای فهرست سال ۱۴۰۰ می‌باشد.

۴-مدت کار: از تاریخ ابلاغ قرارداد به مدت شش ماه شمسی.

۵-شرایط شرکت‌کنندگان:

الف) دارای گواهینامه صلاحیت ایمنی از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی (شرط ورود به مرحله ارزیابی کیفی).

ب) دارای حداقل گواهینامه احراز صلاحیت پیمانکاری رتبه ۵ در رشته آب از معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری.

ج) دارای حداقل دو سابقه کار مرتبط در استان تهران در ۵ سال گذشته.

۶-مهلت، نحوه و محل دریافت اسناد: حداکثر تا ساعت ۱۴:۳۰ روز دوشنبه مورخ ۱۹/۰۷/۱۴۰۰ با در دست داشتن معرفی‌نامه معتبر (مشتمل بر شماره اقتصادی، شماره ثبت، کدپستی ۱۰ رقمی، شماره تلفن و نمابر) به همراه مهر شرکت و فیش بانکی پرداختی به مبلغ ۳۲۷٫۰۰۰ (سیصد و بیست و هفت هزار) ریال به‌حساب جاری شماره ۳-۶۶۶۶۶۵۶۵-۴۰-۸۴۷ بانک سامان شعبه تجریش به نام شرکت آب و فاضلاب منطقه یک شهر تهران به دبیرخانه شرکت واقع در میدان تجریش، خیابان شهید برادران فناخسرو، ساختمان شماره۱۸، طبقه اول مراجعه نمایند.

۷- مبلغ تضمین شرکت در مناقصه: معادل ۱٫۱۰۹٫۳۵۰٫۶۷۳ (یک میلیارد و یکصد و نه میلیون و سیصد و پنجاه هزار و ششصد و هفتاد و سه) ریال می‌باشد.

۸-محل تأمین اعتبار: بودجه جاری (طرح‌های غیر عمرانی)

۹-مهلت و محل ارائه پیشنهادات: حداکثر تا ساعت ۱۶:۰۰ روز شنبه مورخ ۰۱/۰۸/۱۴۰۰ به دبیرخانه شرکت می‌باشد.

۱۰-تاریخ و محل تشکیل جلسه گشایش پاکات ارزیابی کیفی: رأس ساعت ۱۰:۰۰ صبح روز دوشنبه مورخ ۰۳/۰۸/۱۴۰۰ در محل سالن کنفرانس دستگاه مناقصه‌گزار می‌گردد.

۱۱-سایر شرایط: به پیشنهادهای فاقد امضاء، مشروط، مخدوش و پیشنهاداتی که پس از انقضاء مدت مقرر در فراخوان واصل شود، مطلقاً ترتیب اثر داده نخواهد شد. هزینه خرید اسناد مناقصه قابل برگشت نمی‌باشد. سایر اطلاعات و جزئیات مربوطه در اسناد مناقصه مندرج است.

۱۲-نشانی سایت‌های اینترنتی: شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور http://www.nww.ir و پایگاه ملی مناقصات ایرانhttp://iets.mporg.ir و آبفای منطقه یک www.t1ww.tpww.ir می‌باشد.