نماینده مردم سنقر در مجلس شورایاسلامی، با انتقاد از نحوه ارائه خدمات پس از فروش توسط خودروسازان، گفت: مردم از نحوه ارائه خدمات پس از فروش گلایههای بسیاری دارند و این نارضایتی ناشی از چند مؤلفه است؛ در برخی موارد دیده میشود با وجود اینکه قطعات خودروها، براساس میزان مسافت طی شده و مدت زمان […]
نماینده مردم سنقر در مجلس شورایاسلامی، با انتقاد از نحوه ارائه خدمات پس از فروش توسط خودروسازان، گفت: مردم از نحوه ارائه خدمات پس از فروش گلایههای بسیاری دارند و این نارضایتی ناشی از چند مؤلفه است؛ در برخی موارد دیده میشود با وجود اینکه قطعات خودروها، براساس میزان مسافت طی شده و مدت زمان مشخصی مشمول گارانتی میشوند، به دلیل کیفیت نامطلوب، زودتر از موعد مقرر و پیش از پیمایش مسافت موردنظر خراب میشوند. به گزارش مناقصهمزایده، سیدجواد حسینیکیا؛ نماینده مردم سنقر در مجلس شورایاسلامی، افزود: در برخی موارد نمایندگیهای ارائهدهنده خدمات پس از فروش، هزینهتراشی میکنند به این معنا که با وجود سالم بودن قطعات، مصرفکننده ناچار است در زمان مشخصی که باید به نمایندگیها مراجعه کند، این قطعات را تعویض کند. این نماینده مردم در مجلس یازدهم، با انتقاد از اینکه قطعات مصرفی خودرو مشمول گارانتی نمیشود، توضیح داد: بهطور مثال اگر تیغه برف پاککن یا زه در خودرو خراب شود، آیا شامل گارانتی میشود؟ پاسخ خیر است، حال آنکه بسیاری از دغدغههای مردم مربوط به قطعات مصرفی است. نائبرئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس، با اشاره به اینکه نحوه ارائه خدمات پس از فروش نیاز به بازنگری دارد تا رضایت مردم به دست آید، اضافه کرد: برای رفع مشکلات موجود در این حوزه باید ضوابطی پیشبینی شود که اگر قطعات اساسی خودرو در مدتی که در دوره گارانتی به سر میبرد، خراب شود، خودروسازان جریمه شوند این رویه موجب تلاش بیشتر قطعهسازان و خودروسازان برای تولید قطعات باکیفیت میشود.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
دیدگاه بسته شده است.