برنامه راهبردی مدیریت زنجیره تأمین کالای نفت تدوین می‌شود

با دستور مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران، تهیه، تدوین و اجرای برنامه راهبردی مدیریت زنجیره تأمین کالای شرکت ملی نفت ایران با رویکرد اقتصاد مقاومتی در دستور کار مدیریت پشتیبانی ساخت و تأمین کالا قرار گرفت. به گزارش مناقصه‌مزایده، در اجرای سیاست‌های کلی ابلاغی رهبر معظم انقلاب در حوزه انرژی، بیانیه گام دوم انقلاب و […]

با دستور مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران، تهیه، تدوین و اجرای برنامه راهبردی مدیریت زنجیره تأمین کالای شرکت ملی نفت ایران با رویکرد اقتصاد مقاومتی در دستور کار مدیریت پشتیبانی ساخت و تأمین کالا قرار گرفت. به گزارش مناقصه‌مزایده، در اجرای سیاست‌های کلی ابلاغی رهبر معظم انقلاب در حوزه انرژی، بیانیه گام دوم انقلاب و سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی و براساس اسناد برنامه ششم توسعه، قانون اساس‌نامه شرکت ملی نفت ایران و قانون حداکثر استفاده از توانمندی داخلی و حمایت از کالای ایرانی، با رهنمود محسن خجسته‌مهر؛ مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران، تهیه و تدوین برنامه راهبردی مدیریت زنجیره تأمین کالای این شرکت با رویکرد اقتصاد مقاومتی در دستور کار مدیریت پشتیبانی ساخت و تأمین کالای شرکت نفت قرار گرفت. در این راستا با توجه به ماهیت بین‌المللی صنعت نفت و نقش تحولات فنی بازرگانی و بین‌المللی در چشم‌انداز آینده این صنعت، نتایج «مطالعه تطبیقی مدیریت زنجیره تأمین در شرکت‌های بین‌المللی نفتی برتر جهان» نیز مورد توجه قرار گرفت و با رعایت اصول اقتصاد مقاومتی، نقاط قوت و ضعف سازمان شناسایی و فرصت‌‌‌ها و تهدیدات محیطی بررسی و تجزیه و تحلیل شد. پیش‌نویس الگوی بومی زنجیره تأمین کالای شرکت ملی نفت ایران طرح‌ریزی و با همکاری شرکت‌های تابعه نفت، سازندگان و صاحب‌نظران مورد نقد و بررسی قرار گرفت و پس از تصویب نهایی با مشارکت سازمانی مؤثر همه واحدهای ذی‌ربط، با روحیه مدیریت جهادی به مرحله اجراء نیز درآمد و در این مسیر پیگیری‌های لازم برای تحقق اهداف تعیین‌شده در افق چشم‌انداز ۱۴۰۴ انجام خواهد شد.