راه‌اندازی سامانه هوشمند ارتباط مردمی وزارت راه‌وشهرسازی

رئیس مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی وزارت راه‌وشهرسازی، گفت: به منظور ارتباط هوشمند و مؤثر شهروندان در سراسر کشور با مدیران و مسؤولان وزارت راه‌وشهرسازی، سامانه‌ای با قابلیت نصب بر روی دستگاه‌های تلفن‌های همراه امکان دریافت نظرها، پیشنهاد‌‌ها و انتقاد‌‌ها فراهم می‌شود. به گزارش مناقصه‌مزایده، سیدقاسم بی‌نیاز؛ اظهار داشت: سامانه هوشمند ارتباط مردمی وزارت راه‌وشهرسازی تحت […]

رئیس مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی وزارت راه‌وشهرسازی، گفت: به منظور ارتباط هوشمند و مؤثر شهروندان در سراسر کشور با مدیران و مسؤولان وزارت راه‌وشهرسازی، سامانه‌ای با قابلیت نصب بر روی دستگاه‌های تلفن‌های همراه امکان دریافت نظرها، پیشنهاد‌‌ها و انتقاد‌‌ها فراهم می‌شود. به گزارش مناقصه‌مزایده، سیدقاسم بی‌نیاز؛ اظهار داشت: سامانه هوشمند ارتباط مردمی وزارت راه‌وشهرسازی تحت وب و برنامه موبایلی قابل نصب است که قابلیت دریافت نظر‌‌ها و پیشنهاد‌‌ها و مشکلات در دسته‌بندی‌های زیرمجموعه‌های این وزارتخانه و ارائه توضیحات کاربر با ثبت کدرهگیری فراهم است.  وی افزود: کاربران با دریافت کدرهگیری می‌توانند روند گردش کار و دریافت‌کننده نهایی پیام ارسالی را مشاهده کنند. همچنین درخواست‌های قبلی کاربران نیز در این سامانه ذخیره و قابل رجوع خواهد بود. بی‌نیاز؛ توضیح داد: این سامانه که مراحل نهایی خود را برای اجرای آزمایشی طی می‌کند قابلیت دریافت پوشه‌های مربوط به اسناد و مدارک پیوست در قالب‌های متنوع از جمله متن و تصویر را خواهد داشت.  رئیس مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی وزارت راه‌وشهرسازی، بیان کرد: کاربران می‌توانند نرم‌افزار سامانه هوشمند ارتباط مردمی وزارت راه‌وشهرسازی را بر روی دستگاه‌های تلفن همراه خود نصب کنند و یا به وب این سامانه مراجعه و موارد مورد نظر خود را ثبت کنند. وی تأکید کرد: به‌زودی با نهایی شدن مراحل طراحی و اجرای آزمایشی، آدرس این سامانه در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.