راه‌اندازی کنترل سیستمی امضای الکترونیک پیشنهادات مناقصه در سامانه ستاد

طبق اعلام مدیر سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد)، کنترل سیستمی و هوشمند امضای الکترونیکی صاحبان حق امضای مجاز و مُهر الکترونیکی شرکت در هنگام بارگذاری پاکتهای «ب» و «ج» در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت عملیاتی شد. به گزارش سیتنا، آرش عسکری؛ مدیر سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد)، اعلام کرد که به استناد ماده(۱۳) تصویب‌نامه هیأت […]

طبق اعلام مدیر سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد)، کنترل سیستمی و هوشمند امضای الکترونیکی صاحبان حق امضای مجاز و مُهر الکترونیکی شرکت در هنگام بارگذاری پاکتهای «ب» و «ج» در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت عملیاتی شد. به گزارش سیتنا، آرش عسکری؛ مدیر سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد)، اعلام کرد که به استناد ماده(۱۳) تصویبنامه هیأت وزیران به شماره ۱۳۶۱۵۹/ت۵۵۲۸۹ه‍ مورخ۲۵/۱۱/۱۳۹۹ و پیرو ابلاغیه قبلی به شماره ۱۴۰۹۳۵/۱ مورخ ۱۱/۵/۱۳۹۹ مبنی بر فراهم شدن امکان امضای الکترونیکی پاکت‌‌های «ب» و «ج» (اسناد فنی و مالی) و حذف فرآیند ارسال نسخ فیزیکی اسناد مذکور، کنترل سیستمی و هوشمند امضای الکترونیکی پاکت‌های «ب» و «ج» هنگام ارسال پیشنهاد در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت عملیاتی شده است. بدین ترتیب، هنگام بارگذاری اسناد مذکور، سامانه به صورت هوشمند نسبت به کنترل امضای اسناد اقدام نموده و در صورتی که مجهز به امضای الکترونیکی مدیرعامل و مهر الکترونیکی شرکت نباشند از بارگذاری آن‌ها جلوگیری می‌‌نماید. در صورتی که پیشنهاددهنده، یک شخص حقیقی باشد صرفاً امضای الکترونیکی همان شخص توسط سامانه کنترل می‌‌گردد. این قابلیت، ضمن پیشگیری از خطا یا فراموشی کاربران بخش‌خصوصی در امضای الکترونیکی اسناد پیشنهاد، منجر به تسهیل امور کاربران بخش دولتی در کنترل صحت امضای اسناد می‌‌گردد. لازم به ذکر است؛ سند راهنمای مربوط در وب‌‏سایت سامانه به آدرس “setadiran.ir” لینک «آموزش»-«سند راهنمای نحوه امضای الکترونیکی اسناد پیشنهاد (پاکت‌های فنی/ب و مالی/ج) و حذف فرآیند ارسال نسخ فیزیکی» قابل دسترس است و همچنین مرکز راهبری و پشتیبانی سامانه با شماره سراسری ۱۴۵۶ آماده پاسخگویی به سؤالات می‌باشد.