۳۳۶۴ مزایده – شرکت کاوند نهان زمین – فروش پنج هزار تن آهن اسفنجی به روش کوره‌ی تونلی

آگهی مزایده شرکت کاوند نهان زمین (سهامی خاص) در نظر دارد «پنج هزار تن آهن اسفنجی به روش کوره‌ی تونلی» (با اوصاف و مشخصات فنی مندرج در اسناد) را به‌صورت تحویل درب انبار کارخانه به آدرس: کرمان، جاده‌ کرمان به راور، ۲۵ کیلومتر مانده به راور از طریق مزایده به فروش برساند. بدین‌وسیله به اطلاع […]

آگهی مزایده

شرکت کاوند نهان زمین (سهامی خاص) در نظر دارد «پنج هزار تن آهن اسفنجی به روش کوره‌ی تونلی» (با اوصاف و مشخصات فنی مندرج در اسناد) را به‌صورت تحویل درب انبار کارخانه به آدرس: کرمان، جاده‌ کرمان به راور، ۲۵ کیلومتر مانده به راور از طریق مزایده به فروش برساند.

بدین‌وسیله به اطلاع متقاضیان واجد شرایط می‌رساند برای دریافت، تکمیل و استرداد اسناد مزایده از تاریخ انتشار آگهی به مدت ۷ روز به نشانی اینترنتی zaminco.com (بخش اخبار) مراجعه نموده و یا برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق شماره تلفن: ۲۶۳۷۸۱۵۵-۰۲۱ داخلی ۳۰۰ با دبیرخانه‌ کمیسیون معاملات شرکت کاوند نهان زمین تماس حاصل نمایند.

لازم به ذکر است شرکت کاوند نهان زمین در رد یا قبول هریک از پیشنهادات شرکت‌کنندگان در مزایده مختار خواهد بود و شرکت در مزایده هیچ حقی برای شرکت‌کنندگان ایجاد نخواهد کرد. ضمناً هزینه‌ درج آگهی بر عهده‌ برنده‌ مزایده است.