موافقت با تغییر در وزارت کشور به نفع رییس‌جمهور

موافقت با تغییر در وزارت کشور به نفع رییس‌جمهور وزیر کشور گفت: طی ۳ هفته اخیر در وزارت کشور با تغییر ۳ نفر از نیروهای خوب خود به نفع رییس‌جمهور موافقت کردیم. به گزارش باشگاه خبرنگاران، عبدالرضا‌رحمانی فضلی در مراسم تودیع و معارفه رییس سازمان ثبت، افزود: در طی ۳ هفته اخیر در وزارت کشور […]

موافقت با تغییر در وزارت کشور به نفع رییس‌جمهور

وزیر کشور گفت: طی ۳ هفته اخیر در وزارت کشور با تغییر ۳ نفر از نیروهای خوب خود به نفع رییس‌جمهور موافقت کردیم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، عبدالرضا‌رحمانی فضلی در مراسم تودیع و معارفه رییس سازمان ثبت، افزود: در طی ۳ هفته اخیر در وزارت کشور با تغییر ۳ نفر از نیروهای خوب خود به نفع رییس‌جمهور موافقت کردیم که دو نفر (انصاری و امیری) به عنوان معاونین رییس‌جمهور و آوایی به عنوان رییس بازرسی ریاست جمهوری انتخاب شدند.

وی با اشاره به این‌که قلباً با رفتن این افراد موافق نبودم و با رییس‌جمهور صحبت کردم اما در نهایت نظر لطف ایشان بر نیروهای وزارت کشور بود که ما هم همراهی کردیم.

وزیر کشور با اشاره به این‌که با آقای‌آوایی در گذشته مراوده شخصی نداشتم اما در همان جلسه اول که او را دیدم پسندیدم، گفت: وی توانست در مدت فعالیت خود در سازمان ثبت احوال، همدلی و رضایتمندی ایجاد کند اما شرایط عمومی دولت و کشور شاید نگذاشت بر آرمان‌‌ها و برنامه‌های خود کامل دست پیدا کند و اقدامات وی در همین حد نیز قابل قبول است.

به گفته رحمانی‌فضلی مهم‌ترین اقدام آوایی در بحث انتخابات بود و با توجه به اهمیت جایگاه ثبت احوال و بحث انتخابات، کاملاً اطمینان بخشی حاصل شد و با کم‌ترین اشکال توانستیم انتخابات را انجام دهیم و همچنین در بحث احراز هویت واقعی نیز خوب عمل شد.

 

وی گفت: امیدوارم آوایی در جایگاه جدید بازرسی در کشور خطوطی را ترسیم کند که کل سیستم کشور و قوای ۳گانه در چارچوب این سیستم حرکت کنند به‌طوری که شاهد برخی اموری که امروز موجب نگرانی مردم و رییس‌جمهور شده، نباشیم.