۳۳۶۷ مزایده – سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان – فروش سه باب مغازه

   آگهی مزایده فروش املاک سازمان سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان براساس مصوبه هیأت مدیره سازمان در نظر دارد موارد مشروحه ذیل را از طریق برگزاری مزایده عمومی به اشخاص حقیقی یا حقوقی به فروش برساند. ۱-  (تجاری) یک باب به مساحت حدود ۵/۱۷ مترمربع، یک باب به مساحت حدود ۵/۱۵ مترمربع و یک باب […]

 

 آگهی مزایده فروش املاک سازمان

سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان براساس مصوبه هیأت مدیره سازمان در نظر دارد موارد مشروحه ذیل را از طریق برگزاری مزایده عمومی به اشخاص حقیقی یا حقوقی به فروش برساند.

۱-  (تجاری) یک باب به مساحت حدود ۵/۱۷ مترمربع، یک باب به مساحت حدود ۵/۱۵ مترمربع و یک باب به مساحت حدود ۱۵ مترمربع از مجموعه بازار غاز واقع در اصفهان، خیابان ولیعصر، میدان امام علی (ع)، (قیمت پایه کارشناسی در اسناد مزایده ارائه می‌گردد)

کلیه مقاضیان می­توانند از تاریخ نشر این آگهی لغایت پایان روز چهارشنبه مورخ ۱۹/۰۸/۱۴۰۰ همه روزه به جز ایام تعطیل در ساعت اداری جهت دریافت اسناد و مدارک مزایده­ فوق با در دست داشتن فیش واریزی به مبلغ ۵۰۰٫۰۰۰ ریال برای هر مورد در وجه حساب پس‌انداز شماره ۷۰۰۸۰۶۲۷۸۷۶۱ و به شماره شبا ۳۷۰۶۱۰۰۰۰۰۰۰۷۰۰۸۰۶۲۷۸۷۶۱IR بانک شهر شبعه حکیم به نام سازمان مديريت پسماند، به دفتر امور حقوقی و قراردادهای سازمان واقع در اصفهان، خیابان مشتاق سوم، بلوار ارغوانیه، ابتداي بلوار رضوان مراجعه نمایند.

آخرین مهلت ارسال پیشنهاد قیمت به حراست سازمان تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه مورخ ۱۹/۰۸/۱۴۰۰ می­باشد. پیشنهادات روز پنج‌شنبه مورخ ۲۰/۰۸/۱۴۰۰ در محل سالن جلسات معاونت محترم خدمات شهری شهرداری اصفهان گشایش­خواهد شد.

شرایط مزایده:

۱-   متقاضیان می‌بایست جهت شرکت در مزایده ضمانتنامه معتبر بانکی (با حداقل اعتبار سه ماهه) یا واریز وجه نقد اقدام و رسید واریزی یا ضمانتنامه تهیه شده در پاکت (الف) ارائه دهند.

۲-   در صورتیکه برندگان اول و دوم شرکت کننده در مزایده از انجام معامله امتناع نمایند سپرده شرکت در مزایده آنان به ترتیب به نفع سازمان مدیریت پسماند ضبط خواهد شد.

۳-   شرکت در مزایده و ارائه پیشنهاد به منزله قبول شروط و تکالیف اعلام شده از سوی سازمان می­باشد که در پیوست­های آن درج شده است.

۴-   سازمان در رد یا قبول هر یک از پیشنهادها مختار است.

۵-   بهای پیشنهادی باید از جهت مبلغ مشخص، بدون ابهام بوده و در پاکت لاک و مهر شده تسلیم شود.

۶-   متقاضیان باید قبل از ارائه پیشنهاد قیمت، باهماهنگی سازمان جهت رؤیت هرکدام از موضوعات مزایده اقدام نمایند.

۷-   سایر شرایط و جزییات و اطلاعات مربوطه و همچنین لیست مختلف اقلام و مقدار تقریبی آن‌ها و سپرده مورد نیاز هر گروه و قیمت پایه در اسناد مزایده مندرج می­باشد.

۸- سازمان در رد یا قبول هر یک از پیشنهادها مختار است.

۹- بهای پیشنهادی باید از جهت مبلغ مشخص، بدون ابهام بوده و در پاکت لاک و مهر شده تسلیم شود.

۱۰- پیشنهادات واصله پس از انقضاء مدت تعیین شده، در کمیسیون معاملات سازمان مفتوح و برابر قوانين و مقررات تصمیم‌گیری و نتيجه آن ظرف مدت هفت روز در تابلوی اعلانات سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان اعلام خواهد شد.

۱۱- سایر شرایط و جزییات و اطلاعات مربوطه در اسناد مزایده مندرج می­باشد.

 

 سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان