تغییر تاکتیک فدراسیون فوتبال برای تبلیغات محیطی از مزایده به مذاکره

عضو هیأت رئیسه سازمان لیگ، پیشنهاد استقلال برای تبلیغات محیطی را مثبت ارزیابی کرد. به گزارش سایت ورزش‌سه، منصور قنبرزاده؛ در این خصوص، گفت: در بحث تبلیغات محیطی سازمان لیگ موظف است یک فرآیند قانونی و اداری را انجام بدهد و درخصوص تبلیغات محیطی یک مزایده عمومی گذاشته شد و دو بار اساس آن قیمت […]

عضو هیأت رئیسه سازمان لیگ، پیشنهاد استقلال برای تبلیغات محیطی را مثبت ارزیابی کرد. به گزارش سایت ورزش‌سه، منصور قنبرزاده؛ در این خصوص، گفت: در بحث تبلیغات محیطی سازمان لیگ موظف است یک فرآیند قانونی و اداری را انجام بدهد و درخصوص تبلیغات محیطی یک مزایده عمومی گذاشته شد و دو بار اساس آن قیمت پایه، کسی شرکت نکرد. او درباره رقم پایه عنوان کرد: قیمت پایه برای مزایده ۱۷۰-۸۰ میلیارد تومان در یک فصل بود. وی در ادامه، اظهار داشت: سپس بحث به مذاکره رسید؛ دو باشگاه یعنی تراکتور و استقلال پیشنهاد دادند که استقلال پیشنهاد خیلی خوبی داد. همچنین تراکتور که آقای زنوزی هم  حضور پیدا کردند و مذاکرات خوبی را با بهاروند؛ رئیس سازمان لیگ، داشتند و پیشنهاداتی را ارائه کردند و پیشنهادشان هم به رقم پایه نزدیک بود. به هر حال نظرشان روی یک پروسه چند ساله بود. این حق باشگاه است و این تنها محل درآمد باشگاه‌هاست. اگر این پیشنهادات نهایی شود، احتمال تصمیم‌گیری وجود دارد و در دستور کار است.