عضو هیأت رئیسه سازمان لیگ، پیشنهاد استقلال برای تبلیغات محیطی را مثبت ارزیابی کرد. به گزارش سایت ورزشسه، منصور قنبرزاده؛ در این خصوص، گفت: در بحث تبلیغات محیطی سازمان لیگ موظف است یک فرآیند قانونی و اداری را انجام بدهد و درخصوص تبلیغات محیطی یک مزایده عمومی گذاشته شد و دو بار اساس آن قیمت […]
عضو هیأت رئیسه سازمان لیگ، پیشنهاد استقلال برای تبلیغات محیطی را مثبت ارزیابی کرد. به گزارش سایت ورزشسه، منصور قنبرزاده؛ در این خصوص، گفت: در بحث تبلیغات محیطی سازمان لیگ موظف است یک فرآیند قانونی و اداری را انجام بدهد و درخصوص تبلیغات محیطی یک مزایده عمومی گذاشته شد و دو بار اساس آن قیمت پایه، کسی شرکت نکرد. او درباره رقم پایه عنوان کرد: قیمت پایه برای مزایده ۱۷۰-۸۰ میلیارد تومان در یک فصل بود. وی در ادامه، اظهار داشت: سپس بحث به مذاکره رسید؛ دو باشگاه یعنی تراکتور و استقلال پیشنهاد دادند که استقلال پیشنهاد خیلی خوبی داد. همچنین تراکتور که آقای زنوزی هم حضور پیدا کردند و مذاکرات خوبی را با بهاروند؛ رئیس سازمان لیگ، داشتند و پیشنهاداتی را ارائه کردند و پیشنهادشان هم به رقم پایه نزدیک بود. به هر حال نظرشان روی یک پروسه چند ساله بود. این حق باشگاه است و این تنها محل درآمد باشگاههاست. اگر این پیشنهادات نهایی شود، احتمال تصمیمگیری وجود دارد و در دستور کار است.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
دیدگاه بسته شده است.