خرید یک نرم‌افزار چت توسط توئیتر برای تقویت قابلیت‌های اجتماعی

توئیتر با خرید یک نرم‌افزار چت نوپا سعی دارد تا قابلیت‌های مرتبط با پیام‌های خصوصی و اجتماعات این شبکه اجتماعی را بیش از پیش تقویت کند. به گزارش ایتنا و به نقل از engadget، توئیتر بالاخره برای تقویت استفاده از دایرکت‌‌ها در این پلتفرم اقدام چشم‌گیری کرده است. به گزارش CNBC این کمپانی نرم‌افزار چت […]

توئیتر با خرید یک نرم‌افزار چت نوپا سعی دارد تا قابلیت‌های مرتبط با پیام‌های خصوصی و اجتماعات این شبکه اجتماعی را بیش از پیش تقویت کند. به گزارش ایتنا و به نقل از engadget، توئیتر بالاخره برای تقویت استفاده از دایرکت‌‌ها در این پلتفرم اقدام چشم‌گیری کرده است. به گزارش CNBC این کمپانی نرم‌افزار چت Sphere را به قیمتی نا معلوم خریداری کرده است. نیک کالدول به عنوان نایب رئیس بخش مهندسی توئیتر اظهار داشته است که این اقدام توسعه دایرکت‌ها، اجتماعات و سازندگان را سرعت می‌بخشد.  هنوز مشخص نیست که در آینده برای توئیتر و Sphere چه اتفاقی خواهد افتاد اما مالکان این نرم‌افزار چت اظهار داشته‌اند که نرم‌افزار خود را در ماه نوامبر از کار خواهند انداخت. نرم‌افزار Sphere نه تنها به خاطر ویژگی‌های منحصر به فرد خود بلکه به دلیل محبوبیتی که نزد بزرگان دنیای فناوری به دست آورده است، از اهمیت زیادی برخوردار است. این کمپانی محصولی از کارآفرینی به نام نیک دی آلویسیو است که در نوجوانی توانست شهرت زیادی به دست بیاورد و در سن ۱۷ سالگی پلتفرم Summly را به یاهو بفروشد. همچنین سرمایهگذاران بزرگی نظیر ایربی‌ان‌بی‌و تیندر روی محصولات او سرمایهگذاری کرده‌اند.  البته پلتفرم Sphere چندان بزرگ نیست و تنها ۲۰ کارمند دارد که همه آن‌ها به توئیتر منتقل خواهند شد. با این حال امید‌ها برای موفقیت آن بسیار بالا بود. البته خرید این نرم‌افزار توسط توئیتر نیز به تقویت ایده پشت آن کمک خواهد کرد. توئیتر اخیراً برای تقویت دایرکت‌‌ها انرژی زیادی مصرف کرده است و در ایجاد جوامع به سازندگان کمک کرده است. توئیتر می‌تواند از قابلیت‌های جامعه متمرکز Sphere استفاده کرده و آن را در سراسر پلتفرم خود پیاده‌سازی کند. این کمپانی امیدوار است با انجام این کار بتواند با اینستاگرام یا سایر رقبایی که روی پیام‌های خصوصی و اینفلوئنسرهای خود تمرکز کرده‌اند، رقابت کند.