رئیس صنف جایگاهداران کشور مطرح کرد لزوم برنامهریزی برای ارتقای سیستم سوخت و پایش مراجع نظارتی رئیس صنف جایگاهداران کشور، با اشاره به اینکه در دو سال گذشته هشدارهای لازم به مسؤولان در موضوع سامانه هوشمند سوخت و احتمال بروز بحران داده بودیم، گفت: ضرورت دارد، مسؤولان نسبت به برنامهریزی کوتاهمدت، میانمدت و بلندمدت […]
رئیس صنف جایگاهداران کشور مطرح کرد
لزوم برنامهریزی برای ارتقای سیستم سوخت و پایش مراجع نظارتی
رئیس صنف جایگاهداران کشور، با اشاره به اینکه در دو سال گذشته هشدارهای لازم به مسؤولان در موضوع سامانه هوشمند سوخت و احتمال بروز بحران داده بودیم، گفت: ضرورت دارد، مسؤولان نسبت به برنامهریزی کوتاهمدت، میانمدت و بلندمدت در جهت ارتقای سیستم و پایش مراجع نظارتی اقدام کنند. به گزارش مناقصهمزایده، اسدا… قلیزاده؛ با اشاره به دلایل ضعف سامانه کارت سوخت عنوان کرد: از دو سال گذشته همزمان با ایجاد مشکلات در حوزه سختافزاری و خرابی کارتخوانهای هوشمند سوخت وارد مذاکره با مسؤولان نفتی و غیرنفتی شدیم و حتی در مکاتبات محرمانه وقوع بحران را هشدار داده بودیم. جلسات تخصصی برگزار کردیم و وعده برای رفع مشکل داشتیم. قلیزاده؛ ادامه داد: اختصاص منابع برای نگهداری و ارتقای این سیستم باید از سوی وزارت نفت در هشت سال گذشته مدیریت میشد ولی این کار صورت نگرفت. به اعتقاد کارشناسان بیتوجهی نسبت به تعمیرات و نگهداری سامانهای که نزدیک به ۱۵ سال از عمر آن میگذرد باعث افزایش احتمال بروز تهدیدات مختلف میشود و ما تقاضا داریم نسبت به این قصورها در دولت قبل تحقیق و تفحص صورت بگیرد. رئیس هیأت مدیره انجمن صنفی صاحبان اماکن فروش و عرضه فرآوردههای نفتی کشور، ادامه داد: بحران بنزین ایجاد شده باید مسؤولان را هوشیارتر کند و حتماً با دقت نسبت به برنامهریزی کوتاهمدت، میانمدت و بلندمدت در جهت ارتقای سیستم و پایش مراجع نظارتی اقدام کنند. وی ادامه داد: اگر تصمیم حاکمیتی مبنی بر ماندگاری سامانه هوشمند است، باید ضمن جلوگیری از چنین اتفاقاتی راه را برای جلوگیری از مشکل، که موجب اذیت مردم و عدمالنفع بخشخصوصی شود هموار کرد و وضعیت فعلی حتماً باید اصلاح جدی در حوزه سختافزار و نرمافزار را به همراه داشته باشد و یقیناً نگاه بومی باید منشأ هر تصمیمی قرار گیرد. قلیزاده؛ گفت: جایگاهداران هم در مبحث سختافزاری سامانه و هم وضعیت فعلی با مشکل در جایگاهها مواجه میشوند و به این روال اعتراض جدی دارند و آمادگی هرگونه همکاری در جهت تبیین راهکارها و جلسات تخصصی که منجر به بهبود شرایط میدانی شود را دارند، چرا که بدون حلقه نهایی ارتباط با مردم تصمیمات به سرانجام قطعی باکیفیت بالا نمیرسد و قانون بهبود مستمر فضای کسبوکار هم به این موضوع اشاره دارد. قلیزاده؛ اضافه کرد: در مبحث پرداخت بهای سوخت هم مشکلات مشابه وجود دارد و باید به سمت نوسازی، بومیسازی، تسهیل و فضای رقابتی و دور از انحصار حرکت کنیم.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
دیدگاه بسته شده است.