مدیرکل دفتر مطالعات راهبردی و اقتصاد حملونقل سازمان راهداری و حملونقل جادهای، خبر از آغاز دور دوم پایش وضعیت رویه راههای فرعی کشور با فعالیت دو اکیپ مجهز به تجهیزات هوشمند ارزیابی راهها و تصویربرداری خودکار با همکاری آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک داد. به گزارش مناقصهمزایده، حمزه ذاکری؛ بیان کرد: در راستای اجرای برنامههای […]
مدیرکل دفتر مطالعات راهبردی و اقتصاد حملونقل سازمان راهداری و حملونقل جادهای، خبر از آغاز دور دوم پایش وضعیت رویه راههای فرعی کشور با فعالیت دو اکیپ مجهز به تجهیزات هوشمند ارزیابی راهها و تصویربرداری خودکار با همکاری آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک داد. به گزارش مناقصهمزایده، حمزه ذاکری؛ بیان کرد: در راستای اجرای برنامههای تحول فناورانه سازمان، تولید و توسعه سامانههای هوشمند و داده محور به عنوان یک رسالت راهبردی با رویکرد افزایش کارآمدی و استفاده از ظرفیتهای موجود، پیگیری جدی شده است. ذاکری؛ خاطرنشان کرد: با تکمیل مرحله تحلیل اطلاعات و بارگذاری نتایج در سامانه یکپارچه مدیریت روسازی، امکان برنامهریزی سیستماتیک نگهداری راههای فرعی کشور و اولویتبندی بهینه پروژهها با توجه به منابع محدود، برای سال ۱۴۰۱ امکانپذیر میشود. وی همچنین خاطر نشان کرد: نسخه جدید سامانه مدیریت روسازی راههای کشور، با ایجاد قابلیتهای جدید مانند داشبوردهای مدیریتی، مدلهای اضمحلال، تخصیص رویکردهای نگهداری، نقشههای نواری و اخذ گزارشهای متنوع و تلفیق دادهها، امکان دسترسی به یک سیستم داده محور جهت تصمیمگیریهای مدیریتی را محقق کرده است. ذاکری؛ عنوان کرد: با توجه به قابلیتهای جدیدی که براساس آخرین استانداردها، مبانی علمی و تخصصی روز دنیا طراحی شده، این سامانه از دستاوردهای جدید تحول فناوری در وزارت راهوشهرسازی و در راستای استقرار حکمرانی داده در شفافیت فرآیندهای عملیاتی محسوب میشود. وی افزود: پس از تجربه موفق برنامهریزی سیستماتیک دور سوم رویه راههای شریانی در سال ۱۴۰۰ که با پشتیبانی و حمایت معاون راهداری انجام شد، بهروزرسانی وضعیت ۴۰۰۰۰ کیلومتر از راههای فرعی با پشتیبانی معاون راههای فرعی و روستایی، معاون برنامهریزی، دفتر نگهداری راههای فرعی و روستایی، دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات و ادارات کل راهداری و حملونقل جادهای سراسر کشور تا پایان سال انجام خواهد شد.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
دیدگاه بسته شده است.