۳۳۷۵ مناقصه – دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ساوه – واگذاری مدیریت و خريد خدمات مراقبت­های اولیه

آگهی فراخوان دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ساوه به شناسه ملی ۱۴۰۰۶۶۶۴۶۵۱ و کد اقتصادی ۴۱۱۵۳۳۶۴۹۳۹۵ در نظر دارد مناقصه عمومی یک مرحله‌ای واگذاری مدیریت و خريد خدمات مراقبت­های اولیه سلامت در مرکز خدمات جامع سلامت شهری جوادالائمه (شهرک علوی) در شهر ساوه به شماره ۲۰۰۰۰۰۰۳۸۶۰۰۰۰۱۷ را از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت […]

آگهی فراخوان

دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ساوه به شناسه ملی ۱۴۰۰۶۶۶۴۶۵۱ و کد اقتصادی ۴۱۱۵۳۳۶۴۹۳۹۵ در نظر دارد مناقصه عمومی یک مرحله‌ای واگذاری مدیریت و خريد خدمات مراقبت­های اولیه سلامت در مرکز خدمات جامع سلامت شهری جوادالائمه (شهرک علوی) در شهر ساوه به شماره ۲۰۰۰۰۰۰۳۸۶۰۰۰۰۱۷ را از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت برگزار نماید.

کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد مناقصه تا ارائه پیشنهاد مناقصه‌گران و گشایش پاکت‌ها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد و لازم است مناقصه‌گران در صورت عدم عضویت قبلی مراحل ثبت‌نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند.

تاریخ انتشار مناقصه در سامانه تدارکات روز دوشنبه مورخ ۱۰/۰۸/۱۴۰۰ می‌باشد.

مهلت زمانی دریافت اسناد مناقصه از سایت: تا ساعت ۱۴:۰۰ روز شنبه مورخ ۱۵/۰۸/۱۴۰۰

مهلت زمانی ارایه پیشنهاد: تا ساعت ۱۴:۰۰ روز سه‌شنبه مورخ ۲۵/۰۸/۱۴۰۰

زمان گشایش پاکت‌ها: ساعت ۰۸:۰۰ صبح روز چهارشنبه مورخ ۲۶/۰۸/۱۴۰۰ سالن جلسات ستاد دانشكده علوم پزشكي ساوه

مهلت اعتبار پیشنهادات: ساعت ۱۵:۰۰ روز چهارشنبه مورخ ۱۷/۰۹/۱۴۰۰

 ميزان سپرده شركت در مناقصه: مبلغ ۷۵۲٫۳۱۰٫۰۰۰ ریال (هفتصد و پنجاه و دو میلیون و سیصد و ده هزار ریال) ضمانتنامه بانكي با اعتبار حداقل سه ماه و يا واريز وجه نقد به شماره حساب ۴۰۰۱۱۱۲۹۰۶۳۷۸۱۱۶ نزد بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران ((شبا ۴۰۰۱۰۰۰۰۴۰۰۱۱۱۲۹۰۶۳۷۸۱۱۶ir)) با شناسه واریز ۹۸۲۱۲۳۸۲۲۱۰۰۰۷۴۰۰۱۱۱۲۹۰۶۳۷۸۱۱۶ به نام دانشکده علوم پزشکی ساوه ضمانتنامه و یا فیش واریزی تا پايان وقت اداري روز سه‌شنبه مورخ ۲۵/۰۸/۱۴۰۰ به آدرس: ابتدای خیابان جمهوری، ساختمان شماره یک ستاد، دانشکده علوم پزشكي ساوه، کدپستی: ۷۶۶۵۱ ۳۹۱۹۶ تحويل اداره پشتیبانی وامور رفاهی تحویل گردد و فایل pdf ضمانتنامه در سامانه تدارکات بارگذاری شود.

براي كسب اطلاعات بيشتر با شماره تلفن اداره امورپشتیبانی وامور رفاهی ۴۸۵۰۱۱۴۲-۰۸۶ تماس فکس ۴۲۲۲۳۴۸۸-۰۸۶ یا به سایت دانشکده به نشانی http://www.savehums.ac.ir و یا به پایگاه ملی مناقصات به آدرس http://iets.mporg.ir مراجعه فرمائيد.

اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضویت در سامانه: مرکز تماس: ۴۱۹۳۴- ۰۲۱

دفتر ثبت‌نام: ۸۸۹۶۹۷۳۷ و ۸۵۱۹۳۷۶۸