آغاز عملیات مرمت آسفالت در ۲۹ بزرگراه پایتخت معاون اجرایی سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، از آغاز مرمت آسفالت ۲۹ بزرگراه پایتخت خبر داد. به گزارش مهر، احسان نوشآبادی ضمن اعلام خبر فوق افزود: عملیات مرمت روکش آسفالت در سطح ۲۹ معبر بزرگراهی و در قالب ۱۰ پهنه اجرایی در دستورکار پیمانکاران سازمان مهندسی […]
آغاز عملیات مرمت آسفالت در ۲۹ بزرگراه پایتخت
معاون اجرایی سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، از آغاز مرمت آسفالت ۲۹ بزرگراه پایتخت خبر داد.
به گزارش مهر، احسان نوشآبادی ضمن اعلام خبر فوق افزود: عملیات مرمت روکش آسفالت در سطح ۲۹ معبر بزرگراهی و در قالب ۱۰ پهنه اجرایی در دستورکار پیمانکاران سازمان مهندسی و عمران شهر تهران قرار گرفته و تلاش برای مرمت نقاط آسیب دیده این معابر آغاز شده است.
وی با بیان آنکه اقدامات مرمتی در بزرگراههای پایتخت براساس بهروزرسانی اطلاعات حاصل از فعالیت سامانه مدیریت یکپارچه نگهداری معابر شهر تهران در سال ۹۳ تعریف شده است، گفت: انجام بازدیدهای میدانی و بازرسیهای چشمی توسط مشاوران همکار پروژه، به شناسایی و ثبت دقیقتر نقاط نیازمند مرمت در سطح بزرگراههای پایتخت کمک کرده است.
نوشآبادی با بیان آنکه نقاط شناسایی شده از طریق اجرای عملیات لکهگیری و تراش و روکش مرمت خواهند شد، افزود: متعاقب پیشرفت ۷۰ درصدی عملیات اجرایی در فصل پاییز، اجرای عملیات درزگیری نیز به مجموعه اقدامات مرمتی افزوده میشود تا از سرایت عوارض خرابیها به سایر سطوح معابر پیشگیری شود.
معاون اجرایی سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، زمانبندی تعیین شده برای اجرای اقدامات مرمتی در بزرگراههای پایتخت را تا پایان سال دانست و یادآور شد: برآورد میزان آسفالت موردنیاز در این پروژه، حدود ۵۰۰ هزار تن بوده و برای نخستین بار در طرحهای مرمتی معابر پایتخت، کیفیت و دوام روکش آسفالت برای یک دوره ۳ ساله از سوی پیمانکاران پروژه تضمین شده است.
وی با بیان آنکه نظارت بر کیفیت عملیات تولید، پخش و اجرای آسفالت توسط دوتیم نظارتی مختلف و به کمک استقرار و تجهیز آزمایشگاههای مقیم انجام میشود، از هماهنگیهای انجام شده با مرکز مطالعات ژئوتکنیک و مقاومت مصالح شهرداری تهران به منظور پایش عملکرد آزمایشگاههای کنترل کیفی آسفالت خبر داد و گفت: کیفیت مخلوطهای آسفالتی مورد استفاده در طرح مرمت بزرگراههای شهر تهران، به وسیله افزودنیهای ضد عریانشدگی آسفالت ارتقا مییابد.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
دیدگاه بسته شده است.