۳۳۸۰ مناقصه – سازمان تحقيقات، آموزش و ترويج كشاورزي – خريد، حمل، نصب و راه‌اندازي دو دستگاه چیلر تراکم اسکرو

  مناقصه خريد حمل، نصب و راه‌اندازي دو دستگاه چیلر تراکم اسکرو و چهار دستگاه برج خنک‌کن (نوبت اول) شناسه: ۱۲۱۷۶۵۴ م.الف: ۲۷۰۹ سازمان تحقيقات، آموزش و ترويج كشاورزي در نظر دارد مناقصه خريد، حمل، نصب و راه‌اندازي دو دستگاه چیلر تراکم اسکرو و چهار دستگاه برج خنک‌کن را به شماره ۲۰۰۰۰۹۱۷۹۰۰۰۰۰۱۴ از طریق سامانه […]

 

مناقصه خريد حمل، نصب و راه‌اندازي دو دستگاه چیلر تراکم اسکرو و چهار دستگاه برج خنک‌کن (نوبت اول)

شناسه: ۱۲۱۷۶۵۴

م.الف: ۲۷۰۹

سازمان تحقيقات، آموزش و ترويج كشاورزي در نظر دارد مناقصه خريد، حمل، نصب و راه‌اندازي دو دستگاه چیلر تراکم اسکرو و چهار دستگاه برج خنک‌کن را به شماره ۲۰۰۰۰۹۱۷۹۰۰۰۰۰۱۴ از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت برگزار نماید.

کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد مناقصه تا ارائه پیشنهاد مناقصه‌گران و گشایش پاکت‌ها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد و لازم است مناقصه‌گران در صورت عدم عضویت قبلی، مراحل ثبت‌نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضاء الکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند.

تاریخ انتشار مناقصه در سامانه روز سه‌شنبه مورخ ۱۸/۰۸/۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۰۰ صبح می‌باشد.

شرايط برگزاری مناقصه:

الف) آخرین مهلت دریافت اسناد مناقصه از سایت: تا ساعت ۱۹:۰۰ روز دوشنبه مورخ ۲۴/۰۸/۱۴۰۰ و ارائه پیشنهادات تا ساعت ۱۴:۰۰ روز شنبه مورخ ۰۶/۰۹/۱۴۰۰ می‌باشد.

ب ) زمان گشایش پاکت‌ها ساعت ۱۰:۰۰ صبح روز یکشنبه مورخ ۰۷/۰۹/۱۴۰۰ می‌باشد.

پ) تلفن تماس و هماهنگي: ۱۶-۲۲۴۱۴۴۱۳ داخلی ۳۶۸ آقاي (دارینی)

ت) صرف شرکت در مناقصه و ارائه پیشنهاد ایجاد حق برای شرکت‌کننده و ایجاد تکلیف و یا سلب اختیار برای سازمان نمی‌نماید و در چارچوب قوانین و مقررات و صرفه و صلاح سازمان هر یک از پیشنهادها قبول یا رد می‌شود.

ج) هزینه درج آگهی به عهده برنده مناقصه خواهد بود.

دبیرخانه كميسيون معاملات

سازمان تحقيقات، آموزش و ترويج كشاورزي

 مناقصات و مزایده های سازمان تحقيقات، آموزش و ترويج كشاورزي