۳۳۸۰ مناقصه – شرکت عمران شهر جدید پردیس – انجام جمع‌آوری پسماند و رفت و روب و خدمات نظافتی مکانیزه

شرکت عمران شهر جدید پردیس در نظر دارد براساس بندهای ۱ و ۲ صورت‌جلسه ‌شماره ۳۳/۸۶۰ مورخ ۰۳/۰۸/۱۴۰۰ هیأت‌مدیره شرکت عمران شهر جدید پردیس نسبت به انتخاب پیمانکار واجد شرایط اقدام نماید. لذا از پیمانکاران و شرکت‌های واجد شرایط دعوت می‌گردد جهت دریافت، تکمیل و بارگذاری اسناد به شرح ذیل اقدام نمایند: ۱-     موضوع: پروژه […]

شرکت عمران شهر جدید پردیس در نظر دارد براساس بندهای ۱ و ۲ صورت‌جلسه ‌شماره ۳۳/۸۶۰ مورخ ۰۳/۰۸/۱۴۰۰ هیأت‌مدیره شرکت عمران شهر جدید پردیس نسبت به انتخاب پیمانکار واجد شرایط اقدام نماید. لذا از پیمانکاران و شرکت‌های واجد شرایط دعوت می‌گردد جهت دریافت، تکمیل و بارگذاری اسناد به شرح ذیل اقدام نمایند:

۱-     موضوع:

پروژه A: انجام جمع‌آوری پسماند و رفت و روب و خدمات نظافتی مکانیزه برای فاز ۸ مسکن‌مهر شهر جدید پردیس.

پروژه B: انجام جمع‌آوری پسماند و رفت و روب و خدمات نظافتی مکانیزه برای فازهای ۵، ۹ و ۱۱ مسکن‌مهر شهر جدید پردیس.

۲-     نوع مناقصه: عمومی یک‌مرحله‌ای.

۳-     کلیه مراحل مناقصه از دریافت و بارگذاری اسناد مناقصه و گشایش پاکت‌ها از طریق سامانه ستاد (www.setadiran.ir) انجام می‌شود. شماره ثبت در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد):

پروژه A: 2000001098000076

پروژه B: 2000001098000077

۴-     نام و نشانی دستگاه مناقصه‌گزار: شهر جديد پرديس، فاز یک، میدان عدالت، خیابان فروردین شمالی، خیابان پیام، خیابان عمران، شرکت عمران شهر جدید پردیس، تلفن: ۷۴۹۰۲، داخلی ۲۵۷٫

۵-     مدت پیمان برای هر یک از پروژه‌ها: ۹ ماه شمسی.

۶-     مبلغ برآورد اولیه:

پروژه A: 117.290.707.020 (یکصد وهفده ‌میلیارد و دویست ‌ونود ‌میلیون‌ و هفتصد وهفت ‌هزار و بیست) ریال.

پروژه B: 129.620.952.154 (یکصد وبیست‌ ونه میلیارد و ششصد وبیست میلیون و نهصد وپنجاه ‌ودو هزار و یکصد وپنجاه ‌وچهار) ریال.

۷-     تضمین شرکت در فرآیند ارجاع‌کار: مطابق جدول ۴ از بند (الف) ماده ۶ آیین‌نامه تضمین معاملات دولتی به شماره ۱۲۳۴۰۲/ت ۵۰۶۵۹ هـ مورخ ۲۲/۰۹/۱۳۹۴:

پروژه A: 5.865.000.000 (پنج میلیارد و هشتصد وشصت‌ وپنج میلیون) ریال.

پروژه B: 6.482.000.000 (شش‌میلیارد و چهارصد وهشتاد ودو میلیون) ریال.

۸-     مجوز فعالیت برای هر یک از پروژه‌ها: گواهینامه صلاحیت شرکت‌های خدماتی از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی دارای کد فعالیت ۴ (خدمات عمومی) که می‌بایست دارای اعتبار باشد.

۹-     در اجرای ماده ۲ آیین‌نامه راهکارهای افزایش ضمانت اجرایی و تقویت حسابرسی و سنجش توان مالی مناقصه‌گر ارائه صورت‌های مالی حسابرسی‌شده سال ۱۳۹۹ در پاکت “ب” الزامی‌است. در صورت عدم‌‌ارائه مدارک مربوط به حسابرسی، مناقصه‌گر از فرآیند مناقصه حذف می‌گردد.

۱۰-            دریافت اسناد مناقصه هر یک از پروژه‌ها از سامانه ستاد: از ساعت ۰۸:۰۰ روز سه‌شنبه مورخ ۱۸/۰۸/۱۴۰۰ تا ساعت ۱۶:۳۰ روز شنبه مورخ ۲۲/۰۸/۱۴۰۰٫

۱۱-            تحویل اسناد مناقصه هر یک از پروژه‌ها:

۱۱-۱- به‌صورت الکترونیکی تا ساعت ۱۶:۳۰ روز ‌سه‌شنبه مورخ ۰۲/۰۹/۱۴۰۰ در سامانه ستاد بارگذاری شود.

۱۱-۲- به‌صورت فیزیکی (فقط پاکت “الف”) تا ساعت ۱۶:۰۰ روز ‌سه‌شنبه مورخ ۰۲/۰۹/۱۴۰۰ به‌دبیرخانه شرکت عمران شهر جدید پردیس تحویل شود.

 

۱۲-            زمان و محل گشایش پاکت اسناد مناقصه “پاکت‌های الف، ب و ج”:

۱-۱۲- پروژه A: ساعت ۱۱:۰۰ روز چهارشنبه مورخ ۰۳/۰۹/۱۴۰۰، در سالن اجتماعات شرکت عمران شهر جدید پردیس.

۱۲-۲- پروژه B: ساعت ۱۳:۰۰ روز چهارشنبه مورخ ۰۳/۰۹/۱۴۰۰، در سالن اجتماعات شرکت عمران شهر جدید پردیس.

۱۳-            هزینه خرید اسناد مناقصه هر یک از پروژه‌ها از سامانه ستاد ۶۰۰٫۰۰۰ (ششصد هزار) ریال است.

۱۴-            سایر اطلاعات و جزئیات مربوط هر یک از پروژه‌ها در اسناد مناقصه مندرج است.

روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید پردیس